Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Wednesday, 18 March 2015

Jeg sendte enda en e-post til Nordea

Erik Ribsskog

Tull i Danmark/Fwd: Klage på medarbeider.

Erik Ribsskog Wed, Mar 18, 2015 at 3:20 PM
To: ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no
Cc: post@finkn.no, she , Solvit Norway , emb.copenhagen@mfa.no
Hei,

få dere en e-post-adresse for generelle henvendelser da.

Hva gjorde du med klagen min, som jeg sendte fra England, for mange år
siden, da?

Erik Ribsskog


2015-03-18 15:17 GMT+01:00  <ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no>:
> Hei, dette kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
> (Har byttet stilling for et par år siden)
>
> Men foreslår at du ringer kundeservice i Nordea Danmark. De har tlf. nr. 70 33 33 33.
>
>
> Mvh.
> Ragnhild Hjellen Lorgen
> Autorisert Fiansiell Rådgiver
> Nordea Bank Norge ASA
>
> Gjør det mulig
>
> Nordea Bank Norge ASA, Organisasjonsnummer : 911 044 110 MVA, Oslo
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: Wednesday, March 18, 2015 3:07 PM
> To: Lorgen, Ragnhild Hjellen
> Cc: she; Solvit Norway
> Subject: Tull i Danmark/Fwd: Klage på medarbeider.
>
> Hei,
>
> jeg har flyttet til Danmark, og skulle åpne en dansk brukskonto, hos Nordea Danmark, (ved Søtorget), i dag.
>
> Men så ikke.
>
> Man måtte ha dansk CPR-nummer, sa de.
>
> Hva skal dette bety?
>
> Hvordan får man dette CPR?
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2008-06-12 9:24 GMT+02:00
> Subject: Fwd: Klage på medarbeider.
> To: ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no
>
>
> Hei,
>
> jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så jeg prøver å sende denne e-posten på nytt.
>
> Håper dette er i orden!
>
> Med vennlig hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: Apr 28, 2008 12:38 PM
> Subject: Klage på medarbeider.
> To: ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no
>
>
> Hei,
>
> jeg ringte din kollega Grethe Leira, i dag, og fikk e-post adressen din, siden du er team-leader, med personalansvar, for en medarbeier, hos dere, som jeg har bestemt meg, for å sende en klage på.
>
> Det er i forbindelse med, en feil, som jeg synes var vedig grov, fra en av deres medarbeidere, så jeg har bestemt meg for å klage formelt på dette, for å prøve å finne ut hva som egentlig har foregått.
>
> Ettersom, at jeg har tenkt å ta dette videre, med Nordea hovedkontoret osv., i forbindelse, med å rydde i problemene med kontoen.
>
> Det som skjedde, var, at jeg ringte, for å overføre en overføring, fra Barclays i England, til Nordea-kontoen min.
>
> Jeg skulle betale to regninger i Norge.
>
> Det koster £20, å overføre penger fra Barclays til utlandet.
>
> Siden det var to regninger i Norge, som skulle betales, så bestemte jeg meg for, å sende en overføring til Nordea, og så betale firmaene i Norge, ved å overføre pengene med nettbank osv.
>
> På den måten, så ville jeg spare £20, ved at det bare ble en overføring fra England, istedet for to.
>
> Jeg hadde allerede avtalt, med Aktiv Kapital, og Nordea, om at jeg skulle få beholde kontoen i Nordea.
>
> (Jeg hadde hatt noe problemer med overtrekk, som skyldtes en misforståelse, i forbindelse med at jeg ventet på en overføring fra Norge.
>
> Det viste seg, at det ikke var den overføringen, som hadde dukket opp, det var minibanken i England, som var offline, så det var det som var bakgrunnen for misforståelsen).
>
> Så da jeg fikk jeg problemer med overtrekkavdelingen i Nordea, og dette, tok jeg opp med dem, og jeg skulle få beholde kontoen, hvis jeg fikk i stand en tilbake- betalingsavtale, med Aktiv Kaptial.
>
> Noe jeg gjorde.
>
> Aktiv Kapital, skulle meddele Nordea, om at tilbakebetalingsavtalen var i orden, slik at Nordea-kontoen, var oppe å kjøre, før jeg sendte pengene, til Nordea, kontoen, for å så å skulle sende de videre, pr telegiro til Aktiv Kapital og det andre firmaet i Norge.
>
> Det som skjedde, var, at jeg ringte kundeservice hos Nordea, på 80024365, for å dobbeltsjekke, at kontoen var oppe å kjøre, og at det bare skulle være å overføre pengene.
>
> Dette var i August i fjor.
>
> Jeg pratet med Frode, en kar i 40-åra, hørtes det ut som, på kundeservice-avdelingen, hos dere.
>
> Jeg hadde skrevet opp navnet, på et notat jeg hadde liggende her.
>
> Jeg spurte medarbeideren deres, om det var helt sikkert, at det skulle være i orden, å sende penger, til Nordea-kontoen min, (6065.10.61531) en uke eller to senere, når jeg fikk lønning.
>
> Medarbeideren deres, gikk inn på dataen, og sjekket, om dette var mulig.
>
> (Og jeg mener å huske, at dette tok litt tid, og at han vel også skrev inn noe på dataen, hørtes det ut som).
>
> Så opplyste han om, at det ikke skulle være noe problem, å sende pengene.
>
> Kontoen, var i orden, og det var bare å sende pengene, senere i måneden, som jeg hadde forklart.
>
> Jeg sendte £85, fra Barclays, 23. august, i fjor. (Jeg skal vedlegge scannet kopi, av overføringsskjemaet).
>
> Barclays, tar £20, i gebyr.
>
> Det var noe problem med Nordea-kontoen, så pengene ble sendt tilbake til Barclays, som da tok nye £30-35 i gebyr.
>
> Så av de £85, som jeg sendte 23. august, så fikk jeg tilbake ca. £32, noen uker senere.
>
> Uten at noen regninger var betalt.
>
> Så jeg har hatt mye bry, og problemer med forsinkelser, med å betale regningene, på grunn av denne feilen, fra medarbeideren deres.
>
> Når jeg ringte Nordea, nå, tidligere denne måneden, (jeg har hatt mye å gjøre med jobb osv. de siste månedene, og jeg er jo i Storbritannia, så jeg har prioritert, å ta det som er med jobb osv. her først).
>
> Men nå, den siste måneden, så har jeg prøvd, å finne ut av, hva det er som har foregått, i forbindelse med problemene, med den pengeoverføringen.
>
> Fordi, det var jo en avtale, mellom meg, og Aktiv Kapital, og Nordea, at jeg skulle få beholde den kontoen.
>
> Og, det er mulig jeg trenger den kontoen igjen nå, snart, i forbindelse med noe firma jeg har her, jeg jobber som selvstendig næringsdrivende, og har planlagt, å drive f.eks. med e-handel osv, i tilknytning til dette, og da hadde det vært veldig bra, å få ryddet opp og funnet ut av, hva det er som har foregått, i forbindelse med disse problemene.
>
> Og jeg har fått opplyst, da jeg ringte Nordea, tidligere denne måneden, at kontoen, har vært stengt for bruk, siden februar i fjor.
>
> Så det har vært problemer med Aktiv Kapital, siden de skulle ha meddelt Nordea, om at en betalingavtale, var oppe å kjøre, slik at kontoen, skulle være åpen for vanlig bruk.
>
> Dette har det tydeligvis vært noe problemer med. (Noe jeg driver å tar opp, i en egen klagesak).
>
> Og, i tillegg, så skjønner jeg ikke, hvordan Frode hos dere, kunne si til meg, i august, i fjor, at kontoen, var i orden, og at det bare skulle være å sende penger når jeg fikk lønning.
>
> Når kontoen hadde vært stengt, siden februar, et halv år tidligere.
>
> Dette synes jeg var en så bemerkelsesverdig feil.
>
> Og at denne skulle komme i kombinasjon med feilen fra Aktiv Kapital, det synes jeg var veldig rart.
>
> Så jeg lurte på, om dere ikke kunne undersøke formellt, hva det er som har foregått, i forbindelse med problemene med overføringen.
>
> Altså, hva denne feilinformasjonen, fra medarbeideren deres, kan skyldes.
>
> Så skal jeg sende med den kopien, av det overføringsskjemaet, for den aktuelle overføringen, fra august, i fjor.
>
> Håper dette er i orden!
>
> Med vennlig hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Hun kollegaen din, Grethe Leira, sa at e-postadressen din, var:
ragnhild.lorgen@nordea.no.
>
> Men den adressen, fikk jeg feilmelding på.
>
> Så ringte jeg sentralbordet til Nordea, og da sa de, at e-postadressen din var:
>
ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no
>
> Så jeg tenkte, at jeg kunne jo si fra om det og, nå, når jeg skrev den nye e-posten, for det er vel greit, at dem har samme e-postadressene, for deg, alle de forskjellige, som opplyser Nordeas kunder, om e-postadresser osv.

Jeg sendte en e-post til Nordea

Erik Ribsskog

Tull i Danmark/Fwd: Klage på medarbeider.

Erik Ribsskog Wed, Mar 18, 2015 at 3:07 PM
To: ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no
Cc: she , Solvit Norway
Hei,

jeg har flyttet til Danmark, og skulle åpne en dansk brukskonto, hos
Nordea Danmark, (ved Søtorget), i dag.

Men så ikke.

Man måtte ha dansk CPR-nummer, sa de.

Hva skal dette bety?

Hvordan får man dette CPR?

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2008-06-12 9:24 GMT+02:00
Subject: Fwd: Klage på medarbeider.
To: ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no


Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så
jeg prøver å sende
denne e-posten på nytt.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Apr 28, 2008 12:38 PM
Subject: Klage på medarbeider.
To: ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no


Hei,

jeg ringte din kollega Grethe Leira, i dag, og fikk e-post adressen din, siden
du er team-leader, med personalansvar, for en medarbeier, hos dere, som jeg
har bestemt meg, for å sende en klage på.

Det er i forbindelse med, en feil, som jeg synes var vedig grov, fra en av deres
medarbeidere, så jeg har bestemt meg for å klage formelt på dette, for å prøve
å finne ut hva som egentlig har foregått.

Ettersom, at jeg har tenkt å ta dette videre, med Nordea hovedkontoret osv.,
i forbindelse, med å rydde i problemene med kontoen.

Det som skjedde, var, at jeg ringte, for å overføre en overføring, fra Barclays
i England, til Nordea-kontoen min.

Jeg skulle betale to regninger i Norge.

Det koster £20, å overføre penger fra Barclays til utlandet.

Siden det var to regninger i Norge, som skulle betales, så bestemte jeg meg
for, å sende en overføring til Nordea, og så betale firmaene i Norge, ved å
overføre pengene med nettbank osv.

På den måten, så ville jeg spare £20, ved at det bare ble en
overføring fra England,
istedet for to.

Jeg hadde allerede avtalt, med Aktiv Kapital, og Nordea, om at jeg
skulle få beholde
kontoen i Nordea.

(Jeg hadde hatt noe problemer med overtrekk, som skyldtes en misforståelse,
i forbindelse med at jeg ventet på en overføring fra Norge.

Det viste seg, at det ikke var den overføringen, som hadde dukket opp, det var
minibanken i England, som var offline, så det var det som var bakgrunnen for
misforståelsen).

Så da jeg fikk jeg problemer med overtrekkavdelingen i Nordea, og dette, tok jeg
opp med dem, og jeg skulle få beholde kontoen, hvis jeg fikk i stand en tilbake-
betalingsavtale, med Aktiv Kaptial.

Noe jeg gjorde.

Aktiv Kapital, skulle meddele Nordea, om at tilbakebetalingsavtalen var i orden,
slik at Nordea-kontoen, var oppe å kjøre, før jeg sendte pengene, til Nordea,
kontoen, for å så å skulle sende de videre, pr telegiro til Aktiv Kapital og det
andre firmaet i Norge.

Det som skjedde, var, at jeg ringte kundeservice hos Nordea, på 80024365, for å
dobbeltsjekke, at kontoen var oppe å kjøre, og at det bare skulle være
å overføre
pengene.

Dette var i August i fjor.

Jeg pratet med Frode, en kar i 40-åra, hørtes det ut som, på
kundeservice-avdelingen,
hos dere.

Jeg hadde skrevet opp navnet, på et notat jeg hadde liggende her.

Jeg spurte medarbeideren deres, om det var helt sikkert, at det skulle
være i orden,
å sende penger, til Nordea-kontoen min, (6065.10.61531) en uke eller
to senere, når
jeg fikk lønning.

Medarbeideren deres, gikk inn på dataen, og sjekket, om dette var mulig.

(Og jeg mener å huske, at dette tok litt tid, og at han vel også skrev
inn noe på dataen,
hørtes det ut som).

Så opplyste han om, at det ikke skulle være noe problem, å sende pengene.

Kontoen, var i orden, og det var bare å sende pengene, senere i
måneden, som jeg hadde
forklart.

Jeg sendte £85, fra Barclays, 23. august, i fjor. (Jeg skal vedlegge
scannet kopi, av overføringsskjemaet).

Barclays, tar £20, i gebyr.

Det var noe problem med Nordea-kontoen, så pengene ble sendt tilbake
til Barclays, som da
tok nye £30-35 i gebyr.

Så av de £85, som jeg sendte 23. august, så fikk jeg tilbake ca. £32,
noen uker senere.

Uten at noen regninger var betalt.

Så jeg har hatt mye bry, og problemer med forsinkelser, med å betale
regningene, på grunn av denne
feilen, fra medarbeideren deres.

Når jeg ringte Nordea, nå, tidligere denne måneden, (jeg har hatt mye
å gjøre med jobb osv. de siste
månedene, og jeg er jo i Storbritannia, så jeg har prioritert, å ta
det som er med jobb osv. her først).

Men nå, den siste måneden, så har jeg prøvd, å finne ut av, hva det er
som har foregått, i forbindelse
med problemene, med den pengeoverføringen.

Fordi, det var jo en avtale, mellom meg, og Aktiv Kapital, og Nordea,
at jeg skulle få beholde den
kontoen.

Og, det er mulig jeg trenger den kontoen igjen nå, snart, i
forbindelse med noe firma jeg har her,
jeg jobber som selvstendig næringsdrivende, og har planlagt, å drive
f.eks. med e-handel osv,
i tilknytning til dette, og da hadde det vært veldig bra, å få ryddet
opp og funnet ut av, hva det
er som har foregått, i forbindelse med disse problemene.

Og jeg har fått opplyst, da jeg ringte Nordea, tidligere denne
måneden, at kontoen, har vært
stengt for bruk, siden februar i fjor.

Så det har vært problemer med Aktiv Kapital, siden de skulle ha
meddelt Nordea, om at en
betalingavtale, var oppe å kjøre, slik at kontoen, skulle være åpen
for vanlig bruk.

Dette har det tydeligvis vært noe problemer med. (Noe jeg driver å tar
opp, i en egen klagesak).

Og, i tillegg, så skjønner jeg ikke, hvordan Frode hos dere, kunne si
til meg, i august, i fjor, at kontoen,
var i orden, og at det bare skulle være å sende penger når jeg fikk lønning.

Når kontoen hadde vært stengt, siden februar, et halv år tidligere.

Dette synes jeg var en så bemerkelsesverdig feil.

Og at denne skulle komme i kombinasjon med feilen fra Aktiv Kapital,
det synes jeg var veldig rart.

Så jeg lurte på, om dere ikke kunne undersøke formellt, hva det er som
har foregått, i forbindelse
med problemene med overføringen.

Altså, hva denne feilinformasjonen, fra medarbeideren deres, kan skyldes.

Så skal jeg sende med den kopien, av det overføringsskjemaet, for den
aktuelle overføringen,
fra august, i fjor.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Hun kollegaen din, Grethe Leira, sa at e-postadressen din, var:
ragnhild.lorgen@nordea.no.

Men den adressen, fikk jeg feilmelding på.

Så ringte jeg sentralbordet til Nordea, og da sa de, at e-postadressen din var:

ragnhild.hjellen.lorgen@nordea.no

Så jeg tenkte, at jeg kunne jo si fra om det og, nå, når jeg skrev den
nye e-posten, for det er vel greit,
at dem har samme e-postadressene, for deg, alle de forskjellige, som
opplyser Nordeas kunder,
om e-postadresser osv.

scan0001.gif
126K

Enda mer fra Facebook

sophia

Mer fra Facebook

halsen

Hu lyshåra jenta, som jeg liksom var på 'date' med, da jeg var cirka fire år, (på Østre Halsen), hu bodde inn her og så opp i andre etasje, (var det vel). Noe sånt

halsen

Jeg sendte en e-post til Larvik Misjonskirke

Erik Ribsskog

Prestebarn på 70-tallet

Erik Ribsskog Wed, Mar 18, 2015 at 12:42 PM
To: post@misjonskirken.net
Hei,

min søster Pia og jeg, vi 'fant' liksom, to prestebarn, (en gutt og en
jente), i Larvik sentrum, en gang, på slutten av 70-tallet.

(Vi bodde i Jegersborggate, men hadde syklet, over til den andre
siden, av Nansetgata, liksom.

Noe sånt).

De to prestebarna, ble med Frode Kølner, Pia og meg, til en
falleferdig bygård, i Rønningen.

Og seinere, (etter at jeg flytta til min far, i Svelvik, noe jeg
gjorde, høsten 1979), så var jeg en gang, på bursdag, hos han gutten,
(var det i Jacobs salonger tro), på begynnelsen av 80-tallet, en gang,
må det vel ha vært.

Og jeg dro også med Frode Kølner, på den bursdagen, mener jeg å huske.

Bare lurte på om disse prestebarna var noe kjent.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg lurer på om det var her, at de prestebarna, som Pia og jeg 'fant', på slutten av 70-tallet en gang, (i Larvik), bodde

larvik misjonskirke

http://www.misjonskirken.net/

Jeg sendte en e-post til Nav

Erik Ribsskog

Deres ringe-forsøk i går/Fwd: Leie av rom i Slependvn. 80.

Erik Ribsskog Wed, Mar 18, 2015 at 11:59 AM
To: nav.baerum@nav.no
Cc: Resepsjonen , Lars Aasen , Akademikerforbundet , postmottak@fmoa.no, Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

jeg så på mobilen, at noen fra Nav, har prøvd å ringe meg, i går.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Deres saksbehandler, for mine Nav-saker, heter Ingrid, og er fra
Nord-Vestlandet.

Jeg la inn en søknad for april-måned.

Og jeg håper dere kan sende de pengene litt tidligere.

For jeg har pga. surr med husvert, (se videresendt e-post), og UIO, mm.

(En kvinnelig direktør hos UIO samt en pakistansk
sikkerhetsmedarbeider, har demonisert meg, virker det som).

Så jeg har nå flyttet, til Danmark.

Og grunnet reiseutgifter, så hadde det vært bra, om dere kan sende
april-pengene litt før.

Jeg bor på midlertidig bosted nå, men har lest om pensjonater, som
koster cirka 6000 danske kroner, i måneden, osv.

Så om dere kan sende litt ekstra, for å dekke flyttingen.

Så holder pengene ut april-måned.

Så kontakter jeg det internasjonale Jobcentre, her i København, (i
Gyldenløves gade), om råd om jobbsøking, osv.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg skrev på søknaden for april, at jeg søkte om penger, til ny lås.

Siden at noen hadde fått tak i koden, til hybelen min, og stjålet tingene mine.

Dette var at husverten hadde gitt koden til min far, bak min rygg,
virker det nå som.

Men det er brudd på husleieloven og det som er, mener jeg.

Det er ikke så fristende, å bo sammen med de gærne russerne og
afrikanerne, i Slependveien 80.

Så jeg kan heller bruke de 'lås-pengene', på å etablere meg, her i
København, har jeg tenkt.

Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-03-17 15:17 GMT+01:00
Subject: Re: Leie av rom i Slependvn. 80.
To: kontor@vtdekk.no
Cc: Lars Aasen <lbf@lbf.no>, Resepsjonen <resepsjon@lbf.no>, Politikk
Høyre <politikk@hoyre.no>, she <she@topdanmark.dk>


Hei,

det er jeg som leide av dere.

Og jeg er 44 år gammel.

Min far er en sleip sjarlatan.

Han stjeler alle tingene mine, (og det har han gjort i flere år nå),
virker det som.

Hvordan i huleste kan dere bare la min far stjele tingene mine da?????

Det går da ikke an det, å være så forpult innavla!

Erik Ribsskog


2015-03-17 15:13 GMT+01:00 Vt Dekk <kontor@vtdekk.no>:
> Hei igjen
>
> Det var din far som sa at du hadde flyttet ut og det var han som hentet
> tingene dine.
> Vi har ikke snoket rundt hos deg.
>
> MVH
> AXBO AS
> Bente E. Lier
>
>
> --------------------------------------------------
> From: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
> Sent: Tuesday, March 17, 2015 2:44 PM
> To: <kontor@vtdekk.no>
> Cc: "Lars Aasen" <lbf@lbf.no>; "Arne Mogan Olsen" <arnemogan@gmail.com>
> Subject: Re: Leie av rom i Slependvn. 80.
>
>
>> Hei,
>>
>> min far fortalte meg, på telefonen, på lørdag.
>>
>> At dere hadde kontaktet han, (rundt månedsskiftet februar/mars må det
>> vel ha vært), og sagt til han det, at jeg var kastet ut, og at han
>> måtte tømme mitt rom, for mine eiendeler.
>>
>> Det gikk veldig bak min rygg.
>>
>> Men jeg var innom mandag 2. mars, i Slependenveien.
>>
>> Og da var ingen av tingene mine, på hybelen.
>>
>> Og fristen for å betale mars-leia var ikke gått ut, (siden 1. mars var
>> en søndag).
>>
>> Og dere hadde fått tre måneders garanti, fra Nav.
>>
>> Og hvor dere har det fra, at jeg har flyttet ut, det veit ikke jeg.
>>
>> Dere snoker alt for mye, synes jeg.
>>
>> (Som da han sjefen din Johan gikk inn på rommet mitt der, rundt
>> månedsskiftet september/oktober, mens jeg lå i senga og sov.).
>>
>> Du må gi en referanse vet du.
>>
>> Når du sier at 'Vi har forstått det som at du har flyttet ut av rommet'.
>>
>> Du mener at dere har snoket og sladret.
>>
>> Og derfor tror dere at jeg har flyttet ut?
>>
>> Jeg har betalt husleie for mars måned.
>>
>> Så jeg vil gjerne vite hvorfor du skriver det at du har forstått det
>> som, at jeg har flyttet ut.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> 2015-03-17 14:24 GMT+01:00 Vt Dekk <kontor@vtdekk.no>:
>>>
>>> Hei Erik.
>>>
>>> Vi har forstått det som at du har flyttet ut av rommet som du leier i
>>> Slependvn. 80, er det riktig?
>>> Kan du i såfall sende oss en oppsigelse og nøkkelen til ytterdøren.
>>> På forhånd takk.
>>>
>>> MVH
>>> AXBO AS
>>> Bente E. Lier
>>
>>
>

Noen jeg ikke vet hvem er har sendt meg Facebook-melding. Jeg har heller aldri jobbet på Rimi Ullevål. Har vel heller aldri vært så utrolig deprimert, (som jeg kan huske), heller. Her er det bare tullball, i Norge. Skjerpings!

Erik Ribsskog

Ny melding fra Thea Waag Fjeldstad!

Facebook Tue, Mar 17, 2015 at 10:41 PM
Reply-To: noreply
To: Erik Ribsskog
Thea Waag Fjeldstad
Thea Waag Fjeldstad 17. mars 22:11
Hei Erik!!! Er det virkelig deg? Jeg husker deg godt fra da vi jobbet sammen på Rimi på Ullevål. Hvordan har du det? Jeg har ofte tenkt på om du har det bra, du virket litt deprimert i en periode. Jeg håper livet smiler nå. Uttrykksikonet smile

Klem!

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive