Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Friday, 7 August 2015

Fler mobilbilder

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Bli med på Valgkampåpningen til Bærum FrP, onsdag 12.08 klokken 18:00

Erik Ribsskog Fri, Aug 7, 2015 at 5:30 AM
To: juridisk
Cc: nav.baerum@nav.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ----------
From: <no-reply@frp.no>
Date: 2015-08-06 14:12 GMT-07:00
Subject: Bli med på Valgkampåpningen til Bærum FrP, onsdag 12.08 klokken 18:00
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei
Da er sommeren snart over og det er oppstart av valgkampen 2015:)
Bærum Fremskrittsparti inviterer derfor alle medlemmene til valgkampåpning
Dato: Onsdag 12. august
Sted: Stein gård
Klokken:  18:00
Det blir enkel servering med grillmat, kylling og salat.
Vi vil redegjøre for det vi skal igjennom i en intens og morsom valgkamp:)
Som medlem håper vi du kan bidra i valgkampen med å stå på stand, og eller dele ut programmet vårt i postkasser på gateadresser som blir fordelt internt mellom de som vil være med på denne jobben:)
Vi håper du kommer til Stein gård:)
Påmelding sendes til:
ida_opedersen@hotmail.com
eller mobil: 95 79 64 63
Bli med i denne viktige valgkampen, og hjelp Bærums innbyggere og Fremskrittspartiet til å frata Høyre det rene flertallet de nå har hatt i 4 lange år.
Hilsen Ida Ohme Pedersen
Valgkampleder
Bærum Fremskrittsparti
Mobil: 95 79 64 63

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: [CloudFlare Support] 525935 - captchas

Erik Ribsskog Fri, Aug 7, 2015 at 5:26 AM
To: juridisk
Cc: nav.baerum@nav.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).



---------- Forwarded message ----------
From: CloudFlare <support@cloudflare.com>
Date: Thu, Aug 6, 2015 at 6:08 PM
Subject: [CloudFlare Support] 525935 - captchas
To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Hello eribsskog,
Thank you for contacting CloudFlare Support!
Your request (#525935) has been submitted and a Technical Support Engineer will be contacting you shortly. Priority is given to Enterprise, Business and Pro customers, in that order.
To add additional comments or details, reply to this email or go to: https://support.cloudflare.com/hc/requests/525935.
While you're waiting, check out the CloudFlare Help Center! There you will find answers to common questions and issues, FAQs, and more! Check us out at https://support.cloudflare.com.
Thank you for contacting us and we look forward to helping you.
Regards,
CloudFlare Support
eribsskog
Aug 6, 6:08 PM
I am trying to visit a web page.
But you are stopping me, because I am presented with unreadable captchas.
You write "Completing the CAPTCHA proves you are a human".
But how can anyone capable of reading that garbage be considered human?
Fucking useless morons..
This email is a service from CloudFlare.
Message-Id:DANTTFKT_55c4050a38a07_7a013fcde0ccd31c3941e4_sprut

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Kontakt

Erik Ribsskog Fri, Aug 7, 2015 at 5:22 AM
To: juridisk
Cc: nav.baerum@nav.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Wiessner Thomas <Thomas.Wiessner@prefa.com>
Date: Fri, Aug 7, 2015 at 1:55 AM
Subject: Kontakt
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hej!

Har försökt nå dig vid ett flertal tillfällen utan framgång.
Kanske är numret jag fick i din intresseanmälan felaktigt 936 67 792?

Mvh

Thomas Wiessner
Country Manager Sweden
______________________________
PREFA GMBH  Alu-Dächer und -Fassaden
T: +46 760 14 00 30
Internet: www.prefa.se

PREFA Aluminiumprodukte GmbH

Follow us:




Prefa GmbH Alu-Daecher und -Fassaden, Aluminiumstrasse 2, D-98634 Wasungen
Tel +49 (0) 3 69 41 785 -0, Homepage: http://www.prefa.com
Geschaeftsfuehrer: Dipl.-Ing. Karsten Koehler; Leopold Pasquali
Reg.: Amtsgericht Jena
Firmenbuchnr.: HRB 302352

Mer fra Oslo

I februar, så var jeg på en skobutikk, som heter Grændsens Skotøimagazin AS, (i Oslo), og kjøpte et par Doc Martens-sko.

Jeg var student, (og fikk ikke studielån, men sosial-støtte, fra Nav), på den tida.

Så jeg syntes at 1350 var mye, for et par sko.

Men jeg ville ha et par ordentlige sko, da.

Og da sa hu dama der, (Mari), at det var garanti, på skoene.

Og mens jeg bodde, i København, (eller om det hendte, etter at jeg ble transport tilbake til Norge, av politiet), så gikk det hull, (på sida), av de skoene.

Og jeg trodde at jeg hadde mista kvitteringa.

(For alle tingene mine, ble stjålet, fra hybelen min, på Slependen, mens jeg var tvangsinnlagt, (før jeg rømte, til Danmark)).

Men i går, så fant jeg tilfeldigvis den kvitteringa, i lommeboka mi, (når jeg prøvde, å rydde litt, i den).

Og så dro jeg innom den skobutikken i dag.

For å sjekke, om det stemte, at det var garanti, på de skoene, da.

Og jeg gikk til kassa.

Og en ung mann, sa da, at det var garanti, på de skoene.

(Og han så på skaden, på skoene.

Og sa at garantien dekket dette.

Og at jeg skulle få et par nye sko).

Og mens jeg ventet på å få nye sko.

Så begynte den første ekspeditøren, å snakke, med en kollega, (som het Sander).

Og så måtte jeg forklare det samme på nytt, (etter først å ha blitt lovet nye sko).

Og så sa han Sander, at skoene måtte vurderes, av en leder.

(Men det ikke var ikke noen ledere der, sa han).

Så det var jo bare tull.

Så jeg må dra tilbake dit i morgen, (sa han Sander).

For å forklare om dette, en tredje gang, da.

Så sånne garantier, er bare tull egentlig, (og noe slitsomt og noe heft), må man vel nesten si.

Jeg har kjøpt sånne sko der, kanskje et ti-talls ganger tidligere, (før jeg flytta til England, i 2004).

Men likevel, så må jeg liksom krangle, for at jeg skal få en garanti, som jeg har blitt lovet, da.

Så det er rimelig kjedelig, vil jeg si.

Og jeg ble irritert, da jeg var der.

Jeg måtte forklare at jeg har gått på handelsgymnas, osv.

(Til han Sander).

For jeg ble jo først lovet nye sko.

Og så begynte han Sander liksom å 'kveme', da.

Så jeg ble rimelig irritert, av å være i den butikken, (må jeg si).

For en elendig kundeservice, (må jeg si).

Når de først sier en ting, og så forandrer det, (mener jeg).

Han som lovte meg nye sko, han sa jo det, på vegne av butikken da, (måtte jeg forklare, han Sander, som liksom begynte å 'kveme', etter at jeg først hadde blitt lovet, nye sko, da).

Så dette, (å dra innom den skobutikken), var en ubehagelig opplevelse, (må jeg si).

(På grunn dette med han ekspeditør Sander, da).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive