Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Wednesday, 21 October 2015

Jeg sendte en e-post til Oslo kommune

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tull med rettferdsvederlag
Erik Ribsskog     Wed, Oct 21, 2015 at 7:16 PM
To: Fri-rettshjelp
Cc: Leder av Jussformidlingen , Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

nå var jeg hos dere, (med en del papirer, som jeg har printet ut, om
den rettferdsvederlag-saken min), i dag, cirka klokken 17.

(På deres adresse, i Storgata 19).

Og det som skjedde, var at jeg ringte på ringeklokka deres, to ganger.

Men ingen svarte.

Ei dame og en kar kom ut døra.

Og så ringte jeg vel på igjen.

(Noe sånt).

Og så kom det to svære afrikanere eller asiater, (eller mørkhudede,
eller hva man skal si), og da ble det jo nesten folkeforsamling utafor
døra deres.

Så da bare stakk jeg, før det ble for klamt eller svett, liksom.

Dere har kamera der og, står det.

Så jeg må si at jeg ble trakassert, siden at dere ikke åpna.

Det er for ille, at man blir mobba, av de som liksom skal hjelpe en.

Det blir som noe bakvendt-land, mener jeg.

Jeg kom også på det, at Oslo kommune tulla med meg, da jeg jobba som
butikksjef, på Rimi Lambertseter, (noe jeg jobba som, fra 1998 til
2000).

Da kom Ann Bakke, fra Ungbo innom.

Og hu begynte å spørre meg, om det gikk bra med meg og hvor jeg bodde, osv.

Og det hørte ei kassadame.

Så mine underordnede, begynte å sladre om, at jeg hadde bodd på barnehjem, osv.

(Men jeg hadde bare sett en plakat, om hybler, på t-banen.

På den samme tida, som jeg måtte flytte, fra min halvbror Axel sin
'sure' stemor Mette Holter, som jeg bodde hos, på den tida).

Så dere hos Oslo kommune, ødela også, for min karriære, som
butikksjef, i Rimi, må jeg si.

Og nå dette tullet i dag, når dere nekter å åpne døra for meg, fordi
at jeg er Høyre-mann, (og ikke kommunist).

Eller om det er fordi at jeg er hvit, (og ikke 'pakkis').

Nei, jeg må da nesten foreslå, at hovedstaden burde flyttes Bergen, på
grunn av dette tullet, til Oslo kommune.

Det får være måte på tull, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-12 18:38 GMT+02:00
Subject: Re: Tull med rettferdsvederlag
To: Fri-rettshjelp


Hei,

ja, jeg er litt 'b-menneske', må jeg innrømme, så jeg dukker nok opp
på drop-in da, siden at det er litt seinere.

Jeg skal se over litt her, og få printa ut de riktige papirene osv. først.

Mange takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-10-12 15:00 GMT+02:00 Fri-rettshjelp :
> Hei
> takk for henvendelsen.
> For å få hjelp av en advokat må du møte personlig opp på Fri rettshjelp kontor.
> Vi har drop-in på mandag og onsdag fra klokka 16:00 til 19:00. Da kan du få hjelp uten på forhånd å ha bestilt time.
> Men fra mandag til fredag mellom klokka 9:00 og 15:30 betjener vi de som har bestilt time på forhånd.
> Ring oss gjerne for å bestille en time eller kom på drop-in.
> MVH
> Fri rettshjelp
> Storgata 19 0184 Oslo
> Tlf. 23 48 79 00
>
>
> ________________________________________
> Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 7. oktober 2015 20:27
> Til: Fri-rettshjelp
> Emne: Tull med rettferdsvederlag
>
> Hei,
>
> jeg har blitt sendt av Nav til Bærum, da jeg flytta tilbake til Norge,
> etter ti år i England.
>
> Men jeg pleier å handle mat osv., i Oslo, siden at jeg er vant til å
> bo der, (bodde der fra 1989 til 2004, da jeg flytta, til England).
>
> Så lurer på om dere kan hjelpe meg.
>
> Ble nektet rettferdsvederlag.
>
> Svelvik ungdomsskole finner ikke fraværsprotokollen, og dette blir
> brukt mot meg.
>
> Og de sier også 'halvsøknene', om min søster og halvbror, så dette er
> noe venstrehåndsarbeid, mener jeg.
>
> Min far lot meg bo alene, fra jeg var ni år, på Bergeråsen.
>
> Fikk fri rettshjelp, til en sak mot Svelvik kommune, (de nektet meg
> fri rettshjelp til en sak mot min far), men advokatene var svikefulle,
> (advokatdama slutta i jobben, og sjefen hennes sa han eide saken min),
> så prøvde da med rettferdsvederlag-sak, (som jeg sender et vedlegg
> om), uten resultat.
>
> Så om dere har mulighet til å se på dette.
>
> Jeg kan sende mer dokumentasjon om dette, hvis dere ønsker.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Danske Bank - Re: Ønsker møte med en rådgiver - Pensjon
Erik Ribsskog     Wed, Oct 21, 2015 at 2:29 PM
To: 4261 Danske Bank Web
Cc: juridisk , post@finkn.no
Hei,

man kan kanskje lure på, om dere er uansvarlige da, siden at dere har systemer, som er lette å misbruke, i forbindelse med trakassering og identietstyveri.

Men jeg sender en kopi til Datatilsynet, som vel er ekspertene, på dette.

Det som jeg tenker på, når jeg får sånne tulle e-poster fra firmaer, er Ford sin innstilling, når de fant ut, at en av deres biler, lett tok fyr, på 50/60-tallet, var det vel.

'Let them burn', (eller noe i den duren), sa Ford da.

Og så tok de heller erstatningssakene seinere, (istedet for å fikse feilen).

(Lærte vi om, på Sande videregående, var det vel).

Sånn er det kanskje hos Danske Bank og, lurer jeg.

Vennligst slutt å send meg mer 'dritt' nå, ihvertfall.

Erik Ribsskog


2015-10-21 13:22 GMT+02:00 4261 Danske Bank Web :

    Hei,

    Vi logger ikke IP-adresser ved innsending av spørsmålsskjema fra våre hjemmesider.

    Med vennlig hilsen
    Christian Lauritsen
    Danske Bank



    Vårt kundesenter gir deg kompetent og hurtig betjening på de fleste områder.

    Våre åpningstider er:
    Mandag-torsdag kl. 08.00-21.00
    Fredag   kl. 08.00-18.00

    Telefon 08540 (+47 915 08540).

    Vi har lansert MobilePay. Nå kan du sende og be om penger, eller dele regning- helt gratis. Uansett bank! Last ned her: www.mobilepay.no

    Inactive hide details for Erik Ribsskog ---20.10.2015 00:52:57---Hei, men er det ikke sånn, at dere logger ip-adresser og sliktErik Ribsskog ---20.10.2015 00:52:57---Hei, men er det ikke sånn, at dere logger ip-adresser og slikt, da?

    From: Erik Ribsskog
    To: 4261 Danske Bank Web/R4261DIA/Intranet/DDB@DKDDB04
    Cc: juridisk
    Date: 20.10.2015 00:52

    Subject: Re: Klage/Fwd: Danske Bank - Re: Ønsker møte med en rådgiver - Pensjon



    Hei,

    men er det ikke sånn, at dere logger ip-adresser og slikt, da?

    Det vil jeg mistenke, at sånn skal det nok være.

    Er det Grønlandske Bank eller er det Danske Bank, liksom?

    Nei, dette var for dårlig, syntes jeg.

    Erik Ribsskog


    2015-10-19 15:32 GMT+02:00 4261 Danske Bank Web :


        Hei,

        Siden dette var en henvendelse via usikker e-post, svarer vi alltid på generellt grunnlag. Vi gir aldri ut sensitiv informasjon, noe som heller ikke ble gjort i dette tilfellet.
        Dette er også gjort via hjemmesiden vår, slik at vi ikke vet hvem som har skrevet på vegne av deg.
        Det er veldig beklagelig at noen har kontaktet oss med dine opplysninger.



        Med vennlig hilsen
        Danske Bank
        Aravinthan Thevarajah


        Vårt kundesenter gir deg kompetent og hurtig betjening på de fleste områder.

        Våre åpningstider er:
        Mandag-torsdag kl. 08.00-21.00
        Fredag   kl. 08.00-18.00

        Telefon 08540 (+47 915 08540).

        Vi har lansert MobilePay. Nå kan du sende og be om penger, eller dele regning- helt gratis. Uansett bank! Last ned her: www.mobilepay.no

        Inactive hide details for Erik Ribsskog ---17.10.2015 02:34:21---Hei, en stor og rik bank, burde vel klare å finne ut, hvem detErik Ribsskog ---17.10.2015 02:34:21---Hei, en stor og rik bank, burde vel klare å finne ut, hvem det er, som

        From: Erik Ribsskog
        To: 4261 Danske Bank Web/R4261DIA/Intranet/DDB@DKDDB04
        Cc: juridisk
        Date: 17.10.2015 02:34
        Subject: Re: Klage/Fwd: Danske Bank - Re: Ønsker møte med en rådgiver - Pensjon





        Hei,

        en stor og rik bank, burde vel klare å finne ut, hvem det er, som
        driver og tuller sånn.

        Så jeg vet ikke om jeg kjøper den historien din, dessverre.

        Vennligst send dette til en konsulentfunksjonær for en ny vurdering.

        Erik Ribsskog


        2015-10-16 13:06 GMT+02:00 4261 Danske Bank Web :
        > Hei Erik
        >
        > Takk for din henvendelse.
        >
        > Den første henvendelsen fra deg kom inn til oss via et kontaktskjema på våre
        > hjemmesider. Her er det oppgitt navn og kontaktinformasjon til deg. Dette er
        > også årsaken til mailen du fikk fra Hege som svar da det ikke var lagt ved
        > mer informasjon.
        > Vi svarer alltid på henvendelser som kommer inn, dersom det ikke er du som
        > har lagt inn denne informasjonen er det beklagelig, men dessverre ikke noe
        > vi får gjort noe med.
        >
        > Håper dette var oppklarende. Ønsker deg ei fin helg
        >
        >
        > Med vennlig hilsen
        > Hanne
        > Danske Bank
        >
        >
        >
        > Vårt kundesenter gir deg kompetent og hurtig betjening på de fleste områder.
        >
        > Våre åpningstider er:
        > Mandag-torsdag kl. 08.00-21.00
        > Fredag   kl. 08.00-18.00
        >
        > Telefon 08540 (+47 915 08540).
        >
        > Vi har lansert MobilePay. Nå kan du sende og be om penger, eller dele
        > regning- helt gratis. Uansett bank! Last ned her: www.mobilepay.no
        >
        > ________________________________
        >
        >
        > Hei,
        >
        > dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
        >
        > (Jeg har ikke kontaktet disse).
        >
        > Vennligst rydd opp!
        >
        > Med hilsen
        >
        > Erik Ribsskog
        >
        > PS.
        >
        > Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        > jeg).
        >
        >
        > ---------- Forwarded message ----------
        > From: 4261 Danske Bank Web
        > Date: Sun, Sep 27, 2015 at 4:15 PM
        > Subject: Danske Bank - Re: Ønsker møte med en rådgiver - Pensjon
        > To: eribsskog@gmail.com
        >
        >
        > Hei,
        >
        > Takk for din henvendelse.
        >
        > Ønsker du et møte i forbindelse med tilbud på boliglån?
        >
        > Vi ønsker gjerne å se på mulighetene for å gi deg et tilbud på
        > boliglån. Vi trenger imidlertid flere opplysninger fra deg, for å
        > komme med et tilbud.
        > Raskest tilbakemelding vil du da få ved å fylle ut søknadsskjemaet som
        > ligger på våre hjemmesider.
        >
        > Søknadsskjemaet finner du her:
        >
        > http://danskebank.no/nb-no/Privat/Laan/boliglaan/Pages/Laan-til-bolig.aspx
        >
        >
        >
        > Med vennlig hilsen
        >
        > Hege Sundet
        > Danske Bank
        > ________________________________
        > Navn:   Erik Ribsskog
        > Fødsels-_og_personnummer:   250770xxxxx
        > Telefon:   99422856
        > E-post:   eribsskog@gmail.com
        > Ønsker_møte_på:   Kontor
        > Hva_gjelder_henvendelsen:   Kort
        > Kunde_i_Danske_Bank:   Nei
        > Spørsmål/kommentarer:   ?
        > Trackingkoder:   null
        >
        >
        >
        >
        > _______________
        >
        > Danske Bank – Foretaksregisteret NO 977 074 010 MVA Danske
        > Bank A/S - Ervervs- og Selskabsstyrelsen CVR-nr. 6112628 –
        > København
        >
        > _______________
        >
        > Vi gjør oppmerksom på at denne e-postmeldingen kan inneholde
        > fortrolig informasjon. Hvis De ved en feil mottar e-posten, ber vi
        > Dem vennligst informere avsender om feilen gjennom å bruke
        > svarfunksjonen. Samtidig ber vi Dem slette e-postmeldingen i
        > Deres datasystem uten å videresende eller kopiere den. Selv om
        > e-posten og alle vedlegg, etter vår overbevisning, er fri for virus og
        > andre feil som kan påvirke datamaskinen eller IT-systemet der
        > den mottas og leses, åpnes den på mottakerens egen risiko. Vi
        > påtar oss ikke ansvar for tap eller skade som er oppstått i
        > forbindelse med åpning eller bruk av e-postmeldingen.
        >
        > _______________
        >
        > Please note that this message may contain confidential
        > information. If you have received this message by mistake,
        > please inform the sender of the mistake by sending a reply, then
        > delete the message from your system without making,
        > distributing or retaining any copies of it. Although we believe that
        > the message and any attachments are free from viruses and
        > other errors that might affect the computer or IT system where it is
        > received and read, the recipient opens the message at his or her
        > own risk. We assume no responsibility for any loss or damage
        > arising from the receipt or use of this message.
        >
        > _______________ Danske Bank – Foretaksregisteret NO 977 074 010 MVA Danske
        > Bank A/S - Ervervs- og Selskabsstyrelsen CVR-nr. 6112628 – København
        > _______________ Vi gjør oppmerksom på at denne e-postmeldingen kan inneholde
        > fortrolig informasjon. Hvis De ved en feil mottar e-posten, ber vi Dem
        > vennligst informere avsender om feilen gjennom å bruke svarfunksjonen.
        > Samtidig ber vi Dem slette e-postmeldingen i Deres datasystem uten å
        > videresende eller kopiere den. Selv om e-posten og alle vedlegg, etter vår
        > overbevisning, er fri for virus og andre feil som kan påvirke datamaskinen
        > eller IT-systemet der den mottas og leses, åpnes den på mottakerens egen
        > risiko. Vi påtar oss ikke ansvar for tap eller skade som er oppstått i
        > forbindelse med åpning eller bruk av e-postmeldingen. _______________ Please
        > note that this message may contain confidential information. If you have
        > received this message by mistake, please inform the sender of the mistake by
        > sending a reply, then delete the message from your system without making,
        > distributing or retaining any copies of it. Although we believe that the
        > message and any attachments are free from viruses and other errors that
        > might affect the computer or IT system where it is received and read, the
        > recipient opens the message at his or her own risk. We assume no
        > responsibility for any loss or damage arising from the receipt or use of
        > this message.

        _______________ Danske Bank – Foretaksregisteret NO 977 074 010 MVA Danske Bank A/S - Ervervs- og Selskabsstyrelsen CVR-nr. 6112628 – København _______________ Vi gjør oppmerksom på at denne e-postmeldingen kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis De ved en feil mottar e-posten, ber vi Dem vennligst informere avsender om feilen gjennom å bruke svarfunksjonen. Samtidig ber vi Dem slette e-postmeldingen i Deres datasystem uten å videresende eller kopiere den. Selv om e-posten og alle vedlegg, etter vår overbevisning, er fri for virus og andre feil som kan påvirke datamaskinen eller IT-systemet der den mottas og leses, åpnes den på mottakerens egen risiko. Vi påtar oss ikke ansvar for tap eller skade som er oppstått i forbindelse med åpning eller bruk av e-postmeldingen. _______________ Please note that this message may contain confidential information. If you have received this message by mistake, please inform the sender of the mistake by sending a reply, then delete the message from your system without making, distributing or retaining any copies of it. Although we believe that the message and any attachments are free from viruses and other errors that might affect the computer or IT system where it is received and read, the recipient opens the message at his or her own risk. We assume no responsibility for any loss or damage arising from the receipt or use of this message.


    _______________ Danske Bank – Foretaksregisteret NO 977 074 010 MVA Danske Bank A/S - Ervervs- og Selskabsstyrelsen CVR-nr. 6112628 – København _______________ Vi gjør oppmerksom på at denne e-postmeldingen kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis De ved en feil mottar e-posten, ber vi Dem vennligst informere avsender om feilen gjennom å bruke svarfunksjonen. Samtidig ber vi Dem slette e-postmeldingen i Deres datasystem uten å videresende eller kopiere den. Selv om e-posten og alle vedlegg, etter vår overbevisning, er fri for virus og andre feil som kan påvirke datamaskinen eller IT-systemet der den mottas og leses, åpnes den på mottakerens egen risiko. Vi påtar oss ikke ansvar for tap eller skade som er oppstått i forbindelse med åpning eller bruk av e-postmeldingen. _______________ Please note that this message may contain confidential information. If you have received this message by mistake, please inform the sender of the mistake by sending a reply, then delete the message from your system without making, distributing or retaining any copies of it. Although we believe that the message and any attachments are free from viruses and other errors that might affect the computer or IT system where it is received and read, the recipient opens the message at his or her own risk. We assume no responsibility for any loss or damage arising from the receipt or use of this message.

Jeg lurer på, om denne virksomheten, hadde hatt noe for seg. Hm

pikant 3

PS.

Jeg lagde også, en ny design, for johncons-web, (som jeg kanskje skal gå over til, etterhvert):

ny design johncons web

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive