Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. januar 2016

Da jeg gikk på denne bussen, på 14. januar, (var det vel), så var det sånn, at en pakistansk mann og ei kinesisk dame, dreiv og svirra frem og tilbake, foran meg, sånn at jeg ikke, fikk gått, mot inngangen, på bussen. Disse hadde nettopp gått av bussen, (muligens foran). Og de gikk fram og tilbake, mellom meg og bussen, da. Før han pakistaneren, liksom skulle være galant, og strakte ut armen, (som om jeg var en dame, må man vel si), for å la meg passere da. Mens hu dama, fortsatte å svirre, må man vel si. Så dette var nok noe gateteater, vil jeg tippe på. Og det ødela helt dagen min, (må jeg si). Så da jeg gikk av bussen, så var så sinna, at jeg sparka til en søppelbøtte, med hælen, (for å liksom markere denne episoden da). Og da sklei søppelbøtta ned trappa, (og ut av bussen), bak meg. Og en neger, som satt sammen med et par andre negre, bak i bussen, (og som hadde stått, i leskuret, ved den holdeplassen, (Glassverkveien), som jeg, gikk på bussen), gikk for å hente søppelbøtta. Men jeg ba han bare, om å flytte seg, for jeg, var allerede i ferd med, å plukke opp søppelbøtta, og skulle til, å sette den på plass, (i bussen igjen), da. Noe sånt

svirre folk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter