Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. januar 2016

Jeg sendte en e-post til Le Monde

Erik Ribsskog

Deres brev av 7. november

Erik Ribsskog Thu, Jan 21, 2016 at 2:18 PM

To: Le Monde diplomatique
Cc: post@inkassoklagenemda.no, juridisk , post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, abonnement@aftenposten.no, PFU Pressens faglige utvalg , "Hilde I. Slevigen"

Hei,
jeg vil egentlig ha navna, på de pøblene, som har 'kødde-bestilt', må jeg si.
For ellers så er det vanskelig, å forklare, (for enkelte), hva som foregår.
Men hvis jeg hadde hatt noe navn, på synderne, så hadde det vært enklere, å forklart, om dette, på en idiotsikker-måte, liksom.
Jeg har aldri lest avisa deres, og da hadde blitt like tynn, som negerne i Afrika, av sult, hvis jeg skulle kjøpt all dritten, som folk kødde-bestiller, i mitt navn.
Erik Ribsskog


2016-01-21 13:32 GMT+01:00 Le Monde diplomatique <abo@lmd.no>:
Hei Erik,

Takk for beskjed. Ifølge våre systemer har du bestilt et prøveabonnement, og dette prøveabonnementet løper over i et vanlig abonnement med mindre du sier fra at du ikke vil fortsette. Jeg har nå registrert stans, så du vil ikke motta noen flere aviser fra oss. 

Hvis du imidlertid skulle ombestemme deg og ønsker å fortsette med avisen kan vi tilby arbeidsledighetsrabatt: 450,- for et årsabonnement mot veil. pris 590,- Om du har hatt problemer med budleveringen kan vi konvertere leveringen til normal distribusjonen med posten. 



Med vennlig hilsen,
Frida Skatvik


21. januar 2016 kl. 12.46 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg viser til Deres brev av 7. november, (som jeg vedlegget en skannet kopi av).

Jeg er arbeidsledig for tiden, og leser mest nettaviser, av økonomiske
og praktiske årsaker.

(Det er ikke så god plass til å ha både PC og avis alltid, på et bord,
for eksempel.

For jeg pleide, å abonnere, på Aftenposten, rundt årtusenskiftet.

Så dette har jeg tenkt gjennom tidligere).

Jeg sender kopi av denne e-posten, til både Inkassoklagenemda og Datatilsynet.

Begge disse vet, at noen 'pøbler', har bestilt, masse 'dritt', i mitt
navn, på nettet.

(Kan det virke som, ihvertfall.

Jeg har ennå ikke fått opplyst navnene, på noen av disse pøblene, enda
det er snakk om, mange hundre/tusen saker).

Så jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Og jeg har heller aldri fått noen avis, fra dere, på døra, (her jeg bor nå).

Så dette er nok snakk om aviser, som avisbudet deres, bare har kasta,
og så later som, at han har levert.

Noe sånt.

Så dette må jeg klage på.

Dette er en skandale, at dere sender regning-dritt, til folk, som ikke
har bestilt dritten deres.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter