Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. januar 2016

Jeg sendte en e-post til Bodil Winnem

Erik Ribsskog

Fwd: ferie

Erik Ribsskog Wed, Jan 20, 2016 at 7:09 PM

To: bmwinnem@hotmail.com
Cc: kirkeverge@sor-odal.kommune.no
Hei,

jeg så etter Magne sin fødselsannonse, i DT/BB, (da jeg lette etter
min egen, og de til mine søsken).

Men jeg fant ikke Magne sin fødselsannonse der.

Men det stod vel da antagelig, i Aftenposten, tenkte jeg.

Og søkte så litt, (for jeg har som hobby, å drive, med slektsforsking,
og syntes det var morsomt, å lure litt, på dette mysteriet, for jeg
var jo, i Magne sin bursdag, i 1992, så jeg huska sånn cirkus, når han
var født, for det var vel i begynnelsen av januar, at jeg var, i
bursdagen hans, da han bodde på Lambertseter, mener jeg huske, (sammen
med masse Unge Høyre-folk og Rimi-ledere og Tim fra datalinja-klassen,
til Magne og meg, på Gjerde, i Drammen).

Og da jeg søkte på nettet, så så jeg det, at du hadde vært misjonær, i Etiopia.

Da lurte jeg litt.

For min søster Pia, er samboer, med en Negib, fra Etiopia.

(Han heter Omer Negib Abdullahi, hos Gule Sider, så jeg:

http://www.gulesider.no/f/omer-negib-abdullahi:84918503).

Er dette noe kjent person, lurte jeg.

For dere er vel begge, både norske og etiopiske, hadde jeg nær sagt.

For du er norsk, og har jobbet, i Etiopia, (hvis jeg har skjønt det riktig).

Og Negib, (som min søstre Pia og Christell kaller han), er fra
Etiopia, men jobber, i Norge.

Så det var et slags sammentreff, tenkte jeg, da jeg så det, at min
tidligere klassekamerat Magne Winnem, (som jeg var forlover for, da
han gifta seg, med Elin fra Skarnes, i 1993), sin tante, hadde jobba,
i Etiopia, hvor min søster Pia, sin kjære, er fra.

Dette var som noe gjorde meg nysgjerrig da, på om dette var noe, med
Winnem, liksom.

Bare lurte.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Magne Winnem <magnew@c2i.net>
Date: 2005-07-17 13:42 GMT+02:00
Subject: ferie
To: Andrè Willassen <awill@broadpark.no>, 'eivind.winnem@hotmail.com',
Elisabeth Victoria Erlandsen <elisabetherlandsen@hotmail.com>, hilde
winnem <hilde_winnem@hotmail.com>, houmada achour
<houmada@hotmail.com>, colin@online.no, Kristin Dobinson
<gwaggy@online.no>, Morten Salvigsen <salvigsen@mail.tele.dk>, Oddrunn
Dobinson <oddrun.dobinson@btinternet.com>, bjorgwinnem@hotmail.com,
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>, rune@bjs.no, Bodil Marie Winnem
<bmwinnem@hotmail.com>


Hei



Nå er været litt ruskete her på vestkysten i Danmark, så jeg sitter på
en nettcafe.



I går hadde vi en fin rundtur rundt Ringkøbing fjord, og fikk en tur
innom sjøen. Det blåste veldig så det var veldig spennende å kjenne
kreftene i bølgene.



I morgen drar vi til løveparken på safari.


Fortsatt god sommer!



(sendt som blindkopi)



Mvh
Magne


sammensatt Bork Havn.jpg
641K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter