Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. januar 2016

Jeg sendte en e-post til Buskerud fylkeskommune

Erik Ribsskog

Til: Inntakskontoret

Erik Ribsskog Sun, Jan 17, 2016 at 10:43 AM

To: utdanning@bfk.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

helt siden jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til
2011), i Liverpool.

Så har jeg prøvd, å få noen til å bekrefte, at jeg kom inn, på Gjerdes
videregående, i Drammen, på en slags samarbeidsavtale, mellom Buskerud
og (Nordre) Vestfold.

Kan dere bekrefte, at jeg kom inn, på denne samarbeidsavtalen,
(skoleåret 1988/89).

For det var sånn, da jeg søkte på en jobb, i England, (for Clinton
Cards vel), at man skulle skrive om fem 'achievements', man hadde
utført.

Og da regnet jeg dette, at jeg kom inn, på samarbeidsavtalen, som en
'oppnåelse'.

Men jeg har ikke noe dokumentasjon, på dette.

Og det hadde det vært greit å hatt, (har jeg senere tenkt).

Kan dere sende meg noe dokumentasjon, som dette, på e-post, (siden at
man vel måtte ha bra karakterer, for å få, en av disse ti
skoleplassene, i Drammen, var det vel).

(Og ingen jeg har kontaktet, av Sande videregående, Vestfold
fylkeskommune og Buskerud fylkeskommune, har klart å sende meg, til
riktig avdeling, nemlig: 'Inntakskontoret'.

Lurer på om jeg også har kontaktet Samordna Opptak, om dette, uten at
de har klart, å sende meg, til dette 'Inntakskontoret'.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


kirke og undervisningsdepartementet.jpg
524K

PS.

Her er vedlegget:

kirke og undervisningsdepartementet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter