Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. januar 2016

Men jeg bodde på Løvås, (som jeg har skrevet om, i Min Bok 8), så søkte jeg også, på en jobb, (etter råd fra Magne Winnem vel)

Erik Ribsskog

En liten mail fra Code Partner AS

Erik Ribsskog Fri, Jul 15, 2005 at 8:58 PM

Reply-To: Erik Ribsskog

To: teg@codepartner.no
Hei,

her kommer endelig den cv-en.

Det var noen datoer osv. jeg var nødt til å sjekke opp først, så beklager
at det tok litt tid!

Bare kontakt meg hvis du trenger noe mer info eller dokumentasjon.

Vennlig hilsen

Erik Ribsskog



On 7/11/05, Thom-Erik Gruer <teg@codepartner.no> wrote:
> Hei igjen
> Har du din cv?
>
> Mvh
>
> Thom-Erik Gruer
> Salgssjef
> Direkte: 67 82 70 57
> Mobil:   48 01 48 00
> E-post: teg@codepartner.no
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: 11. juli 2005 15:47
> To: teg@codepartner.no
> Subject: Re: En liten mail fra Code Partner AS
>
> Hei,
>
> av disse så har jeg i allefall kompetanse på Java.
>
> Var blant annet ansvarlig for all java-programmeringen på en prosjekt-gruppe
> i programutvikling ved HIO.
>
> Jobber også for tiden med java i forbindelse med en prosjektoppgave fra
> University of Sunderland.
>
> Har studert data ved NHI, HIO og University of Sunderland, i tillegg har jeg
> jobbet bl.a. som butikksjef, så jeg har også litt kompetanse på
> service/kundebehandling.
>
> Har dessverre ikke noen scanner her nå, men her er en liste med hvilke
> eksamener jeg har fra HIO:
>
> Diskret Matematikk: A
> Programmering (Java): B
> Web-prosjekt: A
> Programutvikling (Java): B
> Datamaskinarkitektur: C
> Statistikk: C
> Systemutvikling: B
> System og nettverksadm: B
> Relasjonsdatabaser: E
>
> NHI:
>
> Grunnkurs programmering: 2.1
> Databaser og datamodeller: 2.1
> Operativsystemer: 2.2
> Algoritmer og datastrukturer: 3.0
> Markedsføring: 2.4
> Organisasjon og ledelse: 3.2
> Finansiering: 3.5
> Datasikkerhet: 1.9
> Kvalitetssikring: 2.9
> Ekspertsystemer: 3.5
>
> Det siste året har jeg studert data ved University of Sunderland, men har
> ikke fått karakterene derfra ennå.
>
> Målet mitt er å jobbe med systemutvikling/programmering i java, så jeg ble
> litt interessert da jeg leste mailen din.
>
> Så bare kontakt meg hvis det er noe mer info. du trenger.
>
> Ha en fortsatt fin sommer!
>
> Vennlig hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> On 7/6/05, Thom-Erik Gruer <teg@codepartner.no> wrote:
> > Hei
> > Vi har hørt at du innehar kompetanse på PKI/ sikkerhet, Java og J2EE,
> > og vi er derfor interessert i å komme i kontakt med deg.
> > Til informasjon er Code Partner AS et bemanningsselskap/ konsulentselskap.
> > For ytterligere informasjon om oss, se våre hjemmesider
> > www.codepartner.no Fint om du kan kontakte undertegnede.
> > Ha en riktig fin kveld.
> >
> > Mvh
> >
> > Thom-Erik Gruer
> > Salgssjef
> > Direkte: 67 82 70 57
> > Mobil:   48 01 48 00
> > E-post: teg@codepartner.no
> >
> >
>
>
>


CV - Erik Ribsskog.rtf
9K

PS.

Her er vedlegget, (gjort om, til Doc-fil, i Open Office):


Enlarge this document in a new window
Self Publishing with YUDU

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter