Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2016

Mer om Magne Winnem

mer om magne winnem

PS.

Her er mer om dette:

img156

img154

img155

PS 2.

Det står at Winnem sin kone, (Elin), er født, i 1981.

Men det riktige skal være 1971.

(For jeg var jo forlover, for Magne Winnem, i 1993.

Og ville nok ha huska det, hvis kona hans, bare hadde vært tolv år gammel.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Magne Winnem, har også en tante, som er misjonær, i Etiopia.

Det visste jeg ikke.

Min søster Pia, har jo en samboer, (Negib), fra Etiopia.

Kanskje Magne Winnem sin tante, vet hvem han er.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Magne Winnem, har også noen Buer-folk, i slekta.

Og det var visst en HV-mann, ved navn Buer, (ifølge ei Selvaag-dame), som nasjonaliserte mine eiendeler, hos City Self-Storage.

Så kan det ha vært Magne Winnem sitt nettverk, som stjal/nasjonaliserte mine ting, da?

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Magne Winnem, har visst også slekt, som heter Fritzøe.

Kan det være linket med Mille-Marie Treschow, som vel bor, i Fritzøe-ene sitt tidligere slott Fritzøehus.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her kan man se mer om det, at Elin Winnem, er født, i 1971, (og ikke i 1981, som det står, i boken: 'En Schjølberg slekt', (som man kan se ovenfor)):

1971 ikke 81

http://www.biip.no/default.aspx?section=skatt&page=person&id=1738341

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter