Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Velkommen til Chilimobil
Erik Ribsskog     Wed, Feb 10, 2016 at 4:55 AM
To: juridisk
Cc: firmapost@nkom.no, Chili Mobil , Post
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: chilimobil.no
Date: 2015-12-23 1:46 GMT+01:00
Subject: Velkommen til Chilimobil
To: eribsskog@gmail.com


Velkommen til Chilimobil     Chilimobil — Det er sterkt
Navn:     Erik Løvenbalck Ribsskog
Abonnement:     Large
Telefonnummer:     (sensurert av johncons-blogg). (Porteres)

Takk for at du har valgt et av våre abonnementer. Her finner du litt praktisk informasjon om
> våre tjenester og detaljer om din bestilling. Vi sender deg nå SIM-kort til din folkeregistrerte
Adresse. Når du mottar dette er det aktivert og klar til bruk.

Min side
På chilimobil.no/minside har du en egen side hvor du har oversikt over mobilbruken din og
aktiverte tilleggstjenester. Når ditt nye SIM-kort blir tatt i bruk vil du få en SMS fra oss med
passord til Min Side.

Faktura
Du vil få tilsendt faktura fra oss en gang pr. måned. Den første fakturaen vil inneholde
månedsavgiften for den måneden du ble kunde pluss neste måned. I tillegg vil bruk første måned
som ikke er inkludert i abonnementet ditt bli fakturert på denne. Har du fakturaspørsmål kan du sjekke
Min Side eller kontakt vår hyggelige kundeservice i Mo i Rana på tlf 02445.

Takk for at du valgte Chilimobil! Vi er glade for å ha deg som kunde og jobber på hver dag for å holde prisene nede. Chili er billig! Alltid

Hilsen alle oss i Chilimobil

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter