Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. februar 2016

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: SpareRoom's Founder Seeks 2 Housemates
Erik Ribsskog     Thu, Feb 4, 2016 at 3:00 AM
To: juridisk
Cc: news@spareroom.co.uk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: SpareRoom News
Date: Thu, Jan 14, 2016 at 1:41 PM
Subject: SpareRoom's Founder Seeks 2 Housemates
To: Erik Ribsskog


SpareRoom
Would You Live With SpareRoom's Founder?
Rupert's Housemate Hunt Banner
Rupert's Housemate Hunt Banner

Hi Erik,

SpareRoom’s founder Rupert Hunt is looking for two new housemates to share his Grade II listed home in East London… and filming the process for a YouTube series.

Rupert’s previous housemate moved out last month and he’s firmly in the ‘living with other people beats living alone’ camp, so it’s time to start looking again. He enjoyed the process so much last time - and met so many interesting people - he’s decided to film it this time.

He’s offering his rooms on a ‘pay what you can afford’ basis, so if the people he clicks with can only afford £200 a month, that’s what they’ll pay.

Check out his video advert on SpareRoom to find out what he’s looking for in a new housemate and get a tour of the house.

Rupert’s Housemate Hunt starts here.

Kind regards,

The SpareRoom Team
news@spareroom.co.uk
01625 666 750
   
Your email address is safe with us
SpareRoom takes your privacy very seriously. We hate spam as much as you do, so we'll never sell or give away your email address. Our promise: you'll never end up on anyone else's mailing list as a result of using SpareRoom.
Info & contact
SpareRoom is operated by Flatshare Limited, company reg #04407847. Our address and registered office is Flatshare LTD, Top Floor, 32 Park Green, Macclesfield, Cheshire, SK11 7NA.
01625 666 750
Why have I received this email?
You have received this email because you are subscribed to SpareRoom news.
Terms | Privacy policy | Unsubscribe    

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter