Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. februar 2016

Jeg sendte en e-post til the Parliamentary and Health Service Ombudman

Erik Ribsskog

Your complaint to the Parliamentary and Health Service Ombudman

Erik Ribsskog Mon, Feb 1, 2016 at 5:37 AM

To: Phso Enquiries
Hi,

you make this into something soft about feelings if it's a department
called something with: 'Care', I think.

This is that you harass me and are descending, I think.

I know 'ombudsman' is a Swedish word, but if you could try to be a bit
western as well, (since you are in Western Europe), and please send
this to your line-manager.

Erik Ribsskog


On Tue, Dec 22, 2015 at 4:25 PM, Phso Enquiries
<Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk> wrote:
>
>
> Our reference: 239586 (please quote this reference in any further
> correspondence about this matter).
>
>
>
> Dear Mr Ribsskog
>
>
>
> I refer to your recent email requesting that I escalate your concerns to my
> line manager. Complaints abut our decisions and our service are considered
> by our Customer Care Team, and my manager has advised me to forward your
> concerns onto them. They will contact you in due course.
>
>
>
> The Customer Care Team can be contacted by email at
> feedbackaboutus@ombudsman.org.uk, or by phone on 0345 015 4033 (select
> option 3).
>
>
>
> Your sincerely
>
>
>
>
>
> Joslyn Gooding
>
> Customer Services Officer
>
> Parliamentary and Health Service Ombudsman
>
> T: 0345 015 4033
>
> E: phso.enquiries@ombudsman.org.uk
>
> W: www.ombudsman.org.uk
>
>
>
>
> The original of this email was scanned for viruses by Government Secure
> Intranet virus scanning service supplied exclusively by Cable & Wireless in
> partnership with MessageLabs.
> On leaving the GSI this email was certified virus free.
> All email communications with PHSO pass through the Government Secure
> Intranet, and may be automatically logged, monitored and/or recorded for
> legal purposes.
> The MessageLabs Anti Virus Service is the first managed service to achieve
> the CSIA Claims Tested Mark (CCTM Certificate Number 2006/04/0007), the UK
> Government quality mark initiative for information security products and
> services. For more information about this please visit www.cctmark.gov.uk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter