Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 23. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog Tue, Feb 23, 2016 at 7:18 AM

To: Faktura RB

Cc: juridisk , post@inkassoklagenemda.no, kringkastingsradet@nrk.no, Norsk Presseforbund
Hei,

jeg viser til Deres manglende porto-brev, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har sett på deres bilde-database, (se vedlegg), som det står kode
for, i brevet 'dykkar'.

Og jeg har ikke sendt, dette brevet.

Det stemmer, at Thomas Seltzer tulla med meg, på TV-programmet Tweet 4
Tweet, i 2012.

Men jeg klagde da, til NRK, om dette, og har ikke sendt noe
tulle-brev, til Seltzer, (hverken på den ene eller andre måten).

Jeg er en kjent butikksjef, og har pleid å skrive frukt-plakater osv.,
på Rimi Lambertseter og Rimi Bjørndal.

Så en del folk, kan nok se, at det ikke, er min skrift, (jeg skriver
ikke sånne 'dommedagsklokke-V-er, for eksempel, eller 'tulle-ø-er').

Og min skrift er også kjent, fra tusenvis av fakturaer, som jeg
signerte, som Rimi-butikksjef, blant annet.

Jeg sender kopi til Datatilsynet, som kjenner til, (fra hundrevis av
tidligere saker, som jeg har sendt om, til de), at det er noen som
driver med identitetstyveri, i stor stil, (må man vel si), mot jeg.

Men dette er anonymt, og jeg aner ikke hvem dette er.

Jeg er 45 år gammel, og har gått på mange skoler, høyskoler og
universiteter, og har jobbet som butikkleder, i ti år og har en ganske
kjent blogg, og har også vært på TV.

Så det må bare bli spekulering, for min del, hvis jeg skal begynne å
tippe, om hvem disse 'dåsemiklene' er.

Så sender klage om dette og.

Med hilsen

Erik Ribsskog

2 attachments

img183.jpg
345K

ikke min skrift.jpg
164K

PS.

Her er vedleggene:

img183

ikke min skrift

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter