Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

FW: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer barna sine? Se svaret her

Erik Ribsskog Wed, Feb 10, 2016 at 4:50 AM
To: kundeservice@bonnier.no
Cc: juridisk , bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

jeg synes det også blir litt 'svensk', det at dere ikke vil fortelle
meg, hvem det er, som tuller.

Så jeg ønsker, at dere sender dette, til en overordnet hos dere, for
en ny vurdering.

Erik Ribsskog


2015-12-23 7:59 GMT+01:00  <kundeservice@bonnier.no>:
> Takk for din henvendelse,
>
> Jag hoppas det går bra att jag svarar ditt ärende på svenska.
>
> Ser att ditt abbonemang är avslutat och du är inte skyldig för några bladet.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Lennart Olsson
>
> BONNIERS KUNDESERVICE
>
> ______________________________________
>
> From: eribsskog@gmail.com
>
> Sent: 2015-12-20 02:36
>
> To: kundeservice@bonnier.no
>
> CC: juridisk@datatilsynet.no;bonnierpublications@bonnier.dk
>
> Subject: Re: FW: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidr onninger
> vaksinerer barna sine? Se svaret her
>
> Hei,
>
> hvis dere finner ut, hvem synderne er, så får dere sende om det, til
>
> Datatilsynet.
>
> For om denne 'berme-personen' heter Bjarte Bjartesen eller Petter
>
> Pettersen, det er et fett, for meg, liksom.
>
> Så det er det bare å sende om, til Datatilsynet, når dere finner ut,
>
> hvem det er, som kødder.
>
> Så vet nok de hva de skal gjøre med det.
>
> Og så håper jeg, at dere slutter å sende meg, dere 'dritt', (må jeg
>
> kalle det), per e-post og vanlig post.
>
> Jeg vil ikke ha mer søppel fra dere.
>
> For jeg får så mye sånt.
>
> Så ikke mer e-poster eller brev/magasiner nå, takk.
>
> Erik Ribsskog
>
> 2015-11-23 10:21 GMT+01:00 <kundeservice@bonnier.no>:
>
>> Hei Erik,
>
>>
>
>> Takk for din henvendelse,
>
>>
>
>> Dette abonnementet er bestilt via internett i ditt navn. Om du ikke har
>
>> bestilt dette er det noen andre som har bestilt i ditt navn.
>
>>
>
>> Vi har avsluttet abonnementet og slettet kravet. Vi setter deg på
>
>> sperreliste slik at du selv må ringe inn om du ved senere anledninger
>> ønsker
>
>> abonnement hos oss.
>
>>
>
>> Vedvarer problemene, anbefaler vi deg og anmelde saken.
>
>>
>
>> Med vennlig hilsen
>
>>
>
>> Anette Olsson
>
>>
>
>> Kundeservice
>
>>
>
>> Vennligst ikke slett tidligere e-post korrespondanser
>
>>
>
>> ______________________________________
>
>>
>
>> From: fragor@bonnier.dk
>
>>
>
>> Sent: 2015-11-18 09:33
>
>>
>
>> To: kundeservice@bonnier.no
>
>>
>
>> Subject: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer
>
>> barna sine? Se svaret her
>
>>
>
>> Tack för Ditt mail,
>
>>
>
>> Med vänlig hälsning,
>
>>
>
>> Malin Berglund
>
>>
>
>> Kundtjänst
>
>>
>
>> --------- Cention Contact Center - Original message ---------
>
>>
>
>> Errand: #1233850
>
>>
>
>> From: Kundeservice Bonnier (kundeservice@bonnier.no)
>
>>
>
>> Sent: 2015/11/16 09:10
>
>>
>
>> To: BP SE
>
>>
>
>> Subject: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer
>
>> barna sine? Se svaret her
>
>>
>
>>
>
>>
>
>> Receptionen
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>> Bonnier Publications A/S
>
>>
>
>> Strandboulevarden 130
>
>>
>
>> DK-2100 Copenhagen
>
>>
>
>> +45 39 17 20 00 Phone
>
>>
>
>>
>
>>
>
>> ---------- Forwarded message ----------
>
>>
>
>> From: Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter