Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: A big step to end forced labour
Erik Ribsskog     Wed, Feb 10, 2016 at 11:07 AM
To: juridisk
Cc: team@walkfree.org
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Maru Miranda, Walk Free
Date: Sat, Dec 19, 2015 at 2:54 PM
Subject: A big step to end forced labour
To: eribsskog@gmail.com


hsi-email-logo-2013.jpg   

Dear Erik,

Good news to share with you! After pressure from Walk Free supporters and other organisations, Norway has become the second country, after Niger, to ratify the Protocol to the Forced Labour Convention (better known as C29).1 This is important since the adopted Protocol only comes into force 12 months after being ratified by two member states.

Following the Norwegian Government’s action, the new Protocol will come into force on 9 November 2016.

SIGN NOW and ask your country to ratify the C29 Protocol.

This Protocol was created last year to update Convention 29, which was drafted in 1930, so that it is equipped to address modern slavery today. Through our collective voice, we can ensure protection measures to end forced labour are up to date in every country in the world.

Tell your government to ratify urgently.

Millions of men, women and children are enslaved worldwide, forced against their will to labour in fields and factories, in mines and at sea, on construction sites and even in the homes of families. Governments have the power to help end exploitation in your country. In every country.

The C29 Protocol provides measures to prevent forced labour, to protect victims and give them access to justice. But to give protection and keep governments to account, each country must sign up. Call on your government to ratify the Protocol and give a voice to those trapped in the silent web of slavery.

In solidarity,

Maru, Alex, Joanna, and the rest of Walk Free Team

1 http://www.ilo.org/global/about-the-ilo/newsroom/news/WCMS_426566/lang--en/index.htm

Walk Free is a movement of people everywhere, fighting to end one of the world's greatest evils: Modern slavery.

Follow on Twitter | Friend on Facebook | Subscribe on Youtube | View this email in your browser

This email was sent to eribsskog@gmail.com. You can unsubscribe from WalkFree.org at any time.

© 2015 WalkFree.org | All rights reserved | www.walkfree.org

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter