Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Design ditt nye smil!
Erik Ribsskog     Wed, Feb 10, 2016 at 11:29 AM
To: EuroMed AS
Cc: juridisk , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, tilsynsutvalget@domstol.no
Hei,

nei jeg har ikke sendt dere noe e-post.

Jeg måtte faktisk trekke en jeksel, (for den var helt råtner bort, bortsett fra rota, som gjorde veldig vondt, så jeg måtte dra fra jobben, på Arvato, for å dra til tannlegen, i full fart, da det plutselig gikk hull i tanna, inn til rota, eller noe sånt), i England, i 2005, (var det vel), så det siste jeg tenker på, er trann-regulering.

Da blir det nok heller tann-innplantat, (som det vel heter), etterhvert.

Men det må bli, når jeg vinner i Lotto, eller noe.

For jeg får ikke arv osv., og ikke min pensjonsbeholdning, fra myndighetene.

Si gjerne fra hvis dere finner ut hvem som sendte denne tulle-eposten i mitt navn.

Erik Ribsskog

PS.

I England så sa de også Mr. Ribsskog, og de brukte ikke fornavn.

Det blir litt klamt/svett, synes jeg.

Jeg har tannlege i Walton, i England, så jeg drar nok heller dit, (enn til tidligere kommunist-land), for å fikse penger, når den tiden kommer, at jeg får min arv og Drammen tingrett slutter å ignorere meg, når jeg ber om å få oppløst et sameie, som er min rett mener jeg, og jeg også får min pensjonsbeholdning.


2015-12-19 10:31 GMT+01:00 EuroMed AS :

    Hei Erik,

    Vi har fjernet deg fra vår kundeliste.

    Mener du at det ikke var du som sendte oss mailen du ser på bilde nedenfor?

    Vennlig hilsen / Best regards
    Thomas Nosowski
    EuroMed AS
    Mob. +47 98215565
    www.euromed.no       
    Følg oss på Facebook

    Inline image 1


    2015-12-19 2:48 GMT+01:00 Erik Ribsskog :

        Hei,

        dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

        (Jeg har ikke kontaktet disse).

        Vennligst rydd opp!

        Med hilsen

        Erik Ribsskog

        PS.

        Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        jeg).


        ---------- Forwarded message ----------
        From: EuroMed
        Date: 2015-11-29 8:33 GMT+01:00
        Subject: Design ditt nye smil!
        To: eribsskog@gmail.com


        Dersom meldingen ikke vises riktig, kan du se den i din nettleser.
        EuroMed DSD

        Digitalt Smil Design (DSD)

           Miladent tilbyr DSD som gir deg mulighet å
        se resultatet av tannbehandlingen innen du
        faktisk utfører behandlingen!

        Under ditt opphold i Gdansk utarbeides midlertidige tannkroner som påsettes dine tenner med påfølgende fotosession  - du mottar så en behandlingsplan samt
        en rekke før/etter bilder!

        Se bilder fra fotosession HER!

        Miladent behandler daglig våre norske pasienter og er den tannklinikken i Gdansk som behandler flest nordmenn.

        Euromed Newsletter 01 03
        Direktefly til Gdansk fra 10 flyplasser!

        Oslo (Gardermoen og Rygge), Bergen, Sandefjord, Kristiansand, Haugesund, Stavanger, Trondheim, Ålesund, Molde.
        Flypriser fra kr. 400,- tur/retur. Kun 1t 10min flytid.
           
        button facebook 01 small
        button 01 small

        

        tannlege polen img 01

        

        Euromed Newsletter 01 05

        Miladent er godkjent av HELFO. Refusjon kan søkes på tilsvarende måte som ved behandling i Norge.

        
        EuroMed AS

        Willy Moes vei 112, 2034 Holter, Norge

        Tlf: +47 63 99 30 10 | E-post: info@euromed.no | www.euromed.no

        Ønsker du ikke lenger å abonnere på nyhetsbrev fra EuroMed AS? Du kan avslutte abonnementet her.
        All design and content Copyright © 2009 - 2014 EuroMed®. All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter