Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. mars 2016

Jeg sendte en e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Sat, Mar 19, 2016 at 12:34 PM

To: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "hv-02.kontakt" , tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" , LO Postkasse LO
Hei,

viser til Deres brev fra 29/2, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Som dere vel må ha klart å se, så er jo dette allerede sendt, til
Sivilombudsmannen.

Venter fortsatt på svar fra dem.

Etterlyser samtidig fri rettshjelp, i en rekke saker.

Jeg ble snytt for min morsarv, (av Larvik tingrett), i 2009.

Jeg har blitt nektet, (av Drammen tingrett), å oppløse et sameie, (som
jeg eier en del av), siden 2011.

Og jeg har også arbeidssaker osv., osv.

Så her må dere snart få ut fingeren, (som min stesøster Christell
pleide å si, på 80-tallet).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-25 22:15 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>
Cc: postmottak@fmoa.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no,
nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>,
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>,
"hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no


Hei,

jeg har fått et brev, fra Apeplaneten, unnskyld Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Grunnen til at jeg jeg blander de, med Apeplaneten, er fordi at de har
sakbehandling, som aper, vil jeg si.

De bare blander saker, og behandler de ikke saklig, men behandler alle
saker, som har med en person å gjøre, samlet.

Det blir som noe som bare aper gjør, mener jeg.

Det er udemokratisk, mener jeg.

For byråkratiet skal behandle saker saklig, og på samme måte, uansett
hvem det er, som er den borgeren, som saken gjelder.

Og disse har også trenert, disse sakene, i over et halvt år.

Så jeg husker jo ikke detaljene lenger.

Så det blir jo helt idiotisk.

Så dette er noe med Apeplaneten, må jeg si, (at det virker som).

Så dette må jeg klage på, (etter at noen bortførte meg og tvangsinnla
meg mot min vilje, for et drøyt år siden, noe jeg har klaget på, til
Helsetilsynet, og jeg prøver å legge dette tabu-belagte bak meg, men
FMOA blander en klage fra denne tiden, med en klage fra etter at jeg
kom ut i friheten, på apekatters vis, må jeg si, så dette må jeg klage
på).

Erik Ribsskog

2 attachments

img246.jpg
222K

img247.jpg
214K

PS.

Her er vedleggene:

img246

img247

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter