Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. mars 2016

Jeg sendte en e-post til Statens innkrevingssentral

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Sun, Mar 20, 2016 at 5:58 PM

To: firmapost@sismo.no

Cc: tilsynsutvalget@domstol.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , postmottak@uhr.no
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 10/3, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Jeg fikk høyeste karakter, (en '6'-er), i faget korrespondanse og
dokumentlære, (på Sande videregående), skoleåret 1986/87.

Og jeg blir litt harm/arg/forbasket, når jeg prøver å forstå dette
nevnte skrivet deres.

Jeg kan ikke se noen ordentlig referanse.

Hvilken henvendelse er det, som dere refererer til.

(Rett skal være rett, som de sier.

Og jeg har sendt, en haug av korresponanse, om dette Lånekassa-tullet,
(må jeg kalle det), i årenes løp).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-26 0:13 GMT+01:00
Subject: Klage
To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: firmapost@sismo.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
<post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no"
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,
"sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, postmottak@uhr.no


Hei,

jeg må klage på Lånekassa sitt brev, (se vedlegg).

De somlet i et helt semester, med å sende studielånet, da jeg studerte
i Sunderland, i 2004/2005.

(Etter at HiO sa de skulle sende søknad, noe de ikke gjorde).

Lånekassa har så, (for jeg bodde, i England, fra juli 2005 til
september 2014, uten å være et sekund, i Norge), sendt meg til noe
rett, i hemmelighet.

Sånn at mitt studielån har fått status, som misligholdt.

Og da jeg ringte de, fra England, (mens jeg bodde, i Leather Lane,
(hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool), så bare la de på
røret, når jeg ringte.

Og jeg har også sendt klage, til Lånekassa sin klagenemd, (se vedlegg).

Min onkel i Norge var med på et slags drapsforsøk mot meg i
Larvik/Kvelde, i 2005, og han har fått alle brevene, og jeg har ikke
fått brevene, og har ventet med å returnere til Norge, ettersom at
norske myndigheter ikke har villet gitt meg, mine rettigheter, i
mafia/mord-saker, som jeg ringte Kripos om, i juli/august 2005.

Så dette må slettes, som det 'apeplanet-makkverket', som det er, (må jeg si).

Her er det Lånekassa som skylder meg 600-700.000 i erstatning, og ikke
omvendt, (mener jeg).

Erik Ribsskog


img248 paint.jpg
342K

PS.

Her er vedlegget:

img248 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter