Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. april 2016

Dette bildet, er visst, fra mai 1991. Det var på den tida, som jeg hadde ex phil-eksamen, (på Blindern), i et friår, fra NHI

mai 91 bilde

http://johncons.angelfire.com/om.html

PS.

Onkel Martin, (som holder sin datter Liv Kristin, på bildet), er jo min onkel.

(For å si det sånn).

Men han er en attpåklatt, (må man vel si).

For jeg hadde jo, et 'one night stand', med Nina Monsen, høsten 1988, (som jeg har skrevet om, i Min Bok).

Og hvis hu da, hadde fått en unge, (etter det).

Så ville den ungen, ha vært, på Liv Kristin sin alder, (eller litt eldre).

(Den ungen, ville vel da blitt født, i august 1989.

Noe sånt.

Og da ville den ungen, ha vært nesten et år gammel, i mai 1991).

Så det hadde jo blitt litt rart, (for å si det sånn).

Å hatt en unge, som var på alderen, med min kusine, (Liv Kristin).

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg regna litt feil, i PS-et ovenfor.

Den ungen, (til Nina Monsen), ville da vært nesten to år gammel, i mai 1991, (da bildet ovenfor, ble tatt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Så da jeg besøkte Martin, (etter masing, fra bestemor Ingeborg), på Sophies Mindes sykehus, (var det vel), i Oslo, høsten 1990.

(Mens jeg jobba, i en praksisplass, hos Det Norske Hageselskap).

Så må Kari Sundheim, (som var på besøk, hos onkel Martin, da jeg dukka opp der, og som jeg ikke hadde hilst på før).

Hu må vel da, ha vært gravid, (med Liv Kristin).

For hvis Liv Kristin var et halvt år gammel, i juni 1991.

Så må hu da, ha blitt født, cirka i desember 1990.

Og jeg begynte, i den Hageselskapet-jobben, i august/september, i 1990.

Og jeg besøkte vel Martin, (på sykehuset, på Carl Berner, (var det vel)), i september 1990, (kan det vel ha vært).

Så det var vel da, bare cirka to-tre måneder, før Kari Sundheim, skulle føde.

(Noe sånt).

Men det sa hverken Kari Sundheim eller Martin noe om, (at Kari var gravid), sånn som jeg husker det.

Og jeg så vel ikke Liv Kristin, før i 1997, (tror jeg), i bestemor Ingeborg sin 80 års-dag, (i Gurvika), var det vel.

(Noe sånt).

Så det var kanskje derfor, at Martin ble sinna, (og liksom prøvde å reise seg opp, fra sykesenga, for å angripe meg, (eller noe i den duren), må man vel si), da jeg dukka opp, på sykebesøk, hos Martin, (etter 'ordre' fra bestemor Ingeborg).

Siden at hans kjæreste, (Kari Sundheim), var gravid, da.

(Og at Martin derfor, muligens var litt mer aggressiv, enn det han vanligvis pleide å være.

Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Da min kusine Liv Kristin Sundheim, ble unnfanget, (som det vel heter).

Det må vel da, ha vært cirka, på den samme tida, (nemlig påsken 1990), som hu Siri Rognli Olsen, var på besøk hos meg, (i student-hybelen min, på Abildsø), sammen med en venninne, (for å gå, på the Alarm-konsert).

(Som jeg vel har skrevet om, i Min Bok 2).

Men hvis den pulinga, (eller hva man skal kalle det), til hu Siri Rognli Olsen og meg, den påsken, (for hu ville absolutt ligge sammen med meg, i vannsenga mi, (istedet for på sitt eget liggeunderlag, på gulvet, ved siden av venninna si), den siste natta der, husker jeg), hadde resultert, i en unge.

(Noe det ikke gjorde.

Såvidt meg bekjent, ihvertfall).

Så hadde nok ikke den ungen, blitt like pen, (må man vel si), som Liv Kristin.

For den ungen, (til Siri Rognli Olsen og meg), ville nok ha blitt, litt stygg og tjukk/brei.

Siden at hu Siri Rognli Olsen, vel må sies, å være, litt stygg og tjukk/brei, da.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter