Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Jeg burde kanskje valgt Gaupegrein, (eller noe sånt), som mellomnavn, (istedet for Løvenbalk), siden at gaupa, liksom er, den norske 'løven', da. Hm

gaupegrein

PS.

Det var også, en 'gaupe-episode', da jeg jobba, for Arvato, (i Liverpool), i 2005 og 2006.

(Som jeg hadde tenkt å skrive mer om, i Min Bok 10).

Jeg satt ved siden av ei finsk blondinne, i begynnelsen av 20-åra.

(Ei som het Maija, vel.

Noe sånt).

Og så ba hu meg, (av en eller annen grunn), om å nevne, et dyreslag, som fantes, i Norge.

(Noe sånt).

Og da tenkte jeg, på gaupa, da.

Men jeg visste ikke, hva gaupe het, på engelsk.

Så da søkte jeg, på: 'Gaupe', på Wikipedia.

Og så valgte jeg Wikipedia på engelsk, (fra den norske siden).

Og der stod det, hva gaupe het, på engelsk, da.

Og så viste jeg hu finske dama, den engelske Wikipedia-siden.

Og så spurte hu meg, om vi hadde sånne dyr, i Norge.

'Ja', svarte jeg, (på engelsk).

(For jeg har sett gaupe, på zoologisk museum, i Oslo.

En gang, som klassen min, (fra Svelvik ungdomsskole), var på klassetur, (til Oslo), da).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men hu finske dama slutta, like etter denne episoden, (var det vel).

(Noe sånt).

Så jeg fikk ikke spurt henne, om hvorfor hu var så nysgjerrig, når det gjaldt, hvilke dyr, som vi hadde, i Norge.

(Det er vel stort sett, de samme dyra, som de har, i Finland, hvis jeg skulle tippe.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hu Maija, har visst blitt 'pakkis' nå, (kan det virke som):

blitt pakkis hm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter