Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Jeg sendte en e-post til Samferdselsdepartementet

Erik Ribsskog
Klage på Ruters reisekort - uttalelse om manglende svar fra Ruter
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 8:14 AM
To: postmottak@sd.dep.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , post@konkurransetilsynet.no, postmottak@mattilsynet.no, admin@ohf.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet
Hei,

jeg kan fortsatt ikke se, å ha mottatt noe svar, fra Ruter, om dette.

Og det skjer stadig rare episoder, på Rykkinn-bussen.

Her forrige måned, (var det vel), så var det en middelaldrende/eldre
sjåfør, som stoppet bussen, og begynte å gå gjennom bussen, og så
begynte han å 'knote', med en søppelkasse, (og trykke søpla lenger
nedi, virka det som).

Dette virka så merkelig, at jeg heller gikk av bussen, på Lysaker, og
så tog jeg heller toget, til Høvik, (hvor jeg bor).

Og en gang, forrige måned, da jeg tok toget, til Oslo sentrum.

Så sa ei tog-dame, at man skulle aktivere månedskortet på stasjonen.

(Da jeg kontaktet konduktør-dama, om dette).

Men det finnes ingen sånne maskiner, (for å validere/aktivere
reisekort/30 dagers kort), på denne nyåpnede togstasjonen.

(For jeg så etter neste gang, og da var det ikke, noen sånne maskiner der).

Så det er visst gått inflasjon, i kveming/gateteater, blant folka
deres, virker det som.

Er det Oslo sine bokstav-gjenger, som har tatt over, hos dere, kan man
kanskje lure på.

Hm.

Erik Ribsskog


2016-02-04 15:02 GMT+01:00  :
> Se vedlagte saksdokument:
>
>
>
> Med hilsen
>
> Samferdselsdepartementet
>
>


PS.

Her er e-brevene fra Samferdelsdepartementet:

samferdselsdep ebrev 1


Enlarge this document in a new window
Publishing Software from YUDU

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter