Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. april 2016

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
Henvendelse om Statens Lånekasse
Erik Ribsskog     Thu, Apr 7, 2016 at 5:46 AM
To: Tilsynsutvalget
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , post@finkn.no, post , post@forbrukerombudet.no, post@forbrukerradet.no
Hei,

dette skulle jeg gjerne hatt svar på, fra en overordnet, hos dere.

For jeg mener at staten her har vært som en slags namsfogd, og
overført gjelden min, til Statens innkrevingssentral.

Og dette uten å informere meg, (i England).

Det var også sånn, at da jeg ringte Lånekassa, fra Leather Lane, (hvor
jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool, så bare la de på røret,
(en mann i 30/40-årene vel), da jeg spurte, om muligheten, til å få
studielån, for å studere, ved University of Liverpool, (etter at jeg
hadde vært der, og henta, en katalog, over deres studiemuligheter,
osv.).

Så det finnes jo ikke ord, i folkeskikken, for sånn oppførsel.

Det tyder på at de har gjort noe galt, hos Lånekassa, må jeg si.

Så dette må jeg klage på, (og få en ny mening om), må jeg si.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

2016-03-08 13:33 GMT+01:00 Tilsynsutvalget
:
> Vedlagt følger svar på Deres henvendelse i e-post av 26. februar 2016.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Elin Helen Kvalvik Utvik
>
> sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere
>
>
>
>
>
> Domstoladministrasjonen
>
> Telefon: +47 73 56 70 00
>
> www.domstol.no
>
>
>
>
>
>


PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

tilsynsutvalget e-brev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter