Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. april 2016

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Win tickets to Distrkt C's Pride Event - Price Going Up Tomorrow
Erik Ribsskog     Thu, Apr 7, 2016 at 10:11 AM
To: juridisk
Cc: news@distrktc.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Distrkt C
Date: Fri, Mar 4, 2016 at 3:50 PM
Subject: Win tickets to Distrkt C's Pride Event - Price Going Up Tomorrow
To: eribsskog@gmail.com








Today Is The Last Day for $20 Distrkt C Tickets 





If You Are At Winter Party This Weekend & You See One Of These

8' Tall Banners At An Event:




Take a photo of yourself with it and post on Facebook with the hashtag ‪#‎DistrktC‬.

You just might win tickets to Distrkt C's pride event with Manny Lehmann and Mark DeMarko on June 11th, a Distrkt C t-shirt or a date with GSP.....Ok - Not the last one but you can hear him Sunday at the Palace's block party at 12th Street & Ocean Drive in beautiful South Beach Miami!



    Don't forget TODAY is the last day for $20 tickets before they go up!









Distrkt C - April 9, 2016

 Joining resident DJ Mark DeMarko in the booth on will be:





Erez Ben Ishay

(Miami / Tel Aviv)





Distrkt C is committed to bringing you the brightest and most talented DJs from around the globe. We are proud to have Erez next month bringing his international flavor to the Distrkt C dance floor.



Please help spread the word on Distrkt C to make it the best party it can be.  As you know, word of mouth is the best way to make to most of an event.  Please tell your friends or post something on Facebook and let everyone know you are going and this is an event they do not want to miss. 



Thank you again and let's make next Saturday night one to remember.



Distrkt C Crew



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Distrkt C - March 12, 2016

Music By:

GSP & Mark DeMarko





Appearances By:

Adam Killian, Bamm Bamm, & Seth Fornea





DistrktC.com





$20 Tickets On Sale Now Till Saturday, March 5th


Tickets at the Door:
$30 Before Midnight
$40 Midnight to 4am

At 4am - Ticket Prices Are Reduced to $25





DC Eagle

3701 Benning Road - NE

Washington, D.C.












This message was sent to eribsskog@gmail.com from:

Distrkt C | news@distrktc.com | NLG | 1420 Locust Street, 8M | Philadelphia, PA 19102
   

Email Marketing by iContact - Try It Free!
Unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter