Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. april 2016

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nyhetsbrev mars 2016
Erik Ribsskog     Thu, Apr 7, 2016 at 10:05 AM
To: juridisk
Cc: nyhet@privatmegleren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Privatmegleren
Date: 2016-03-04 18:15 GMT+01:00
Subject: Nyhetsbrev mars 2016
To: Ribsskog


KJØPE BOLIG    
   
   
SELGE BOLIG    
   
   
FINN MEGLER
   
MARS 2016
Nyhetsbrev
                                                                  
interior
Nye glansdager for tapet
Tapet har igjen fått sin glansperiode.

Du kan slå deg løs med fototapet, det er bare din egen kreativitet som setter begrensninger.
Les mer
overblikk
Press i boligmarkedet
Klisjeen om at boligmarkedet går så det griner har fått mer næring etter årets to første måneder.
Les mer
hauk
Sofistikert. Moderne. Og sulten.
PrivatMegleren lanserer helt ny profil.

Den nye profilen ble første gang vist frem da Cecilia Brækhus entret ringen i Tyskland lørdag kveld. Hun har i en årrekke hatt PrivatMegleren som sin hovedsponsor.
Les mer
styling
Slik skaper du god lukt og fin stemning på visningen
En sjampis i kjøler, flankert av to høye glass, flotte oljeflasker på kjøkkenet eller lukten av nystekte boller. Gjør din visning til en spesiell opplevelse.
Les mer
tone
Derfor valgte Tone PrivatMegleren
Tre faktorer avgjorde meglervalget til boligselger Tone Gravdal: Megleren, kvaliteten på prospektet og KLiKK-teknologi.
Les mer
megleren
Min jobb? – Få maksimal pris!
Navn: Lillian Ch. Nilsen
Alder: 36
Sivil status: Gift
Bosted: Oslo
Yrke: Daglig leder/Megler
Sted: Privatmegleren Allé, Oslo
Les mer
KLIKK
DN-reportasje om KLiKK fra Privatmegleren
Da de skulle selge sin funkisvilla i Sørum kommune oppfordret megleren ekteparet til å prøve KLiKK i markedsføringen, en teknologi Privatmegleren har enerett på blant meglere i Norge.
Les mer
skilt
Silkeføre i hyttemarkedet
Svært mange vil nyte hyttelivet. Akkurat nå er det silkeføre i hyttemarkedet, opplyser megler Ida Follinglo.
Les mer
spekter
Her finner du Årets Farge
I 2016 skal det være lekent – med rosa .
Les mer
PrivatMegleren
E-post: nyhet@privatmegleren.no  |   Avmelding

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter