Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. april 2016

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Frivillig i Skeiv Ungdom!
Erik Ribsskog     Mon, Apr 11, 2016 at 10:27 AM
To: juridisk
Cc: post@skeivungdom.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Skeiv Ungdom Postmottak
Date: 2016-02-23 10:43 GMT+01:00
Subject: Frivillig i Skeiv Ungdom!
To: Skeiv Ungdom Postmottak


Hei!

Takk for at du har meldt din interesse for å være frivillig i Skeiv Ungdom.  Vi lager nå et nytt og bedre system for frivillige som gjør det enklere for deg å bidra. For å gi deg et best mulig tilbud må vi vite litt om hva du er interessert i og vi ber deg fylle ut dette skjemaet for å bli med som frivillig videre: https://docs.google.com/forms/d/1qrfI5oplpAkCePtcj0Qav5EjTSdwo2QNwP9uFpME1EM/viewform

Kommende arrangementer og prosjekter hvor vi trenger frivillige:

Oslo

Neste aktivitet:

    6. mars -  vær med og lag banner og plakater til 8. mars toget søndag 6. mars kl. 15 på kontoret i Tollbugata 24 (https://www.facebook.com/events/503813246458264/)
    8. mars – vær med å gå i toget 8. mars kl 17.30 på Youngstorget. Vi trenger folk til å hjelpe til å bære utstyr til toget, hjelpe til under toget, bære banner, flagg, ta bilder etc.  (https://www.facebook.com/events/1684898955123606/

Innebygd bilde 2

    31. mars: Trans Visibility Day
    21.-22. april Landsstyret
    22.-24. april Landsmøtet
    1. mai: 1. mai toget
    27.-29. mai Landsstyremøte
    17.-25. juni: Oslo Pride


Bergen

    4.-11. juni: Regnbuedagene


Hele landet:

    8. mars: 8. mars toget
    1. mai: 1. mai toget
    17. mai: Internasjonale dagen mot homofobi og transfobi
    11-17. juli: Jafnadhr: Skeiv Ungdoms sommerleir
    Skoleprosjektet vårt Restart trenger alltid nye frivillige til å være med på skolebesøk. Les mer på http://www.skeivungdom.no/restart, eller ta kontakt restart@skeivungdom.no
    Ungdomstelefonen trenger stadig frivillige telefonvakter fra i Oslo-området. Les mer på www.ungdomstelefonen.no


Ønsker du å delta på en eller flere av disse arrangementene som frivillig? Meld deg på i skjema over så tar vi kontakt.

Innebygd bilde 1


Med vennlig hilsen,
Hanna Christophersen
Organisasjonssekretær

Skeiv Ungdom/Queer Youth Norway
Tollbugata 24
0157 Oslo



Telefon: 47395011
E-post: post@skeivungdom.no
Nettside: www.skeivungdom.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter