Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Noen ledige plasser på Advanced 1
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:01 AM
To: Soulspring
Cc: juridisk
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg, så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp, etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse tøysekoppene er.


2016-02-10 9:54 GMT+01:00 Soulspring :

    Erik Ribskog
    Her er det åpentbart noen som tuller med deg og har kjennskap til din mailadresse. Ditt navn og mailadresse er lagt inn i vårt system for mottagelse av nyhetsbrev.  Vi har fjernet ditt navn fra alle våre lister nå.



    Med vennlig hilsen/Best Regards

    Carina Scheele Carlsen

    Manager

    Soulspring

    Feierbakken 13 A, 1555 Son

    Mob: +47 920 42 099

     

    www.soulspring.no


    Følg oss på/Follow us:
https://www.facebook.com/soulspring.no

    http://www.soulspring.no


    Denne meldingen er bare ment for mottakeren, og kan inneholde fortrolige opplysninger eller annen privat informasjon. Hvis du mottar denne ved en feil, vennligst varsle avsender og slett meldingen.

    This message is for the designated recipient only and may contain privileged or otherwise private information. If you are not the intended recipient, please notify me immediately and delete the message.

    Fra: Erik Ribsskog
    Dato: onsdag 10. februar 2016 03.52
    Til: juridisk
    Kopi: Carina Scheele Carlsen
    Emne: Klage/Fwd: Noen ledige plasser på Advanced 1

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: Soulspring
    Date: 2016-01-05 9:00 GMT+01:00
    Subject: Noen ledige plasser på Advanced 1
    To: Frøken Ribsskog


    
    Ingen bilder? Les på nett
    ​    
    
    Få plasser igjen på Advanced 1

    

    Kjære Frøken

    Håper du har hatt en deilig julehøytid sammen med dine kjære og at du nå er klar for nye tak i 2016.

    Neste uke starter en ny runde med vårt fordypningskurs, Soulspring Advanced 1, og vi vil gjerne gi deg muligheten til en ny måte å møte deg selv på:

    Soulspring Advanced 1 er en utvikling av intuisjonen – et energetisk opprydningsarbeid – og hovedmetoden vi tar i bruk på dette kurset er reading. Ved hjelp av denne metoden kan vi løse opp gammel frykt og gamle mønstre, blokkeringer og avtaler i oss selv. Dette gjør oss fri til å handle ut fra egne impulser i stedet for andre menneskers frykt og innlærte mønstre som vi har trodd har vært våre egne.

    Soulspring Advanced 1 har oppstart 11. januar og går over 11 uker. Kurset er både online og fysisk. Her kan du virkelig renske ut det du ikke trenger lenger så den virkelige deg kan komme fram. På Soulspring Advanced 1- siden finner du en video som forklarer alt om kurset. Ta en titt da vel?
    Ja, jeg vil gjerne se videoen til Soulspring Advanced 1

    Vi gjør oppmerksom på at du trenger Soulspring Basic for å gå på Advanced 1 og det kurset rekker du fortsatt å ta hvis du ikke har tatt det tidligere. Har du gått 2 dagers kurs hos oss tidligere så teller det på lik linje med Basic kurset.
    
        ​
    ​     ​     ​
    ​    
    

    Kjenner du noen som kanskje kunne ha glede av dette kurset, videresend gjerne. Vi håper vi ser deg. 

    Til da, fortsette å forandre verden - din verden!

    Soulklemmer fra Märtha og Elisabeth
    
        ​
    
         
    Liker
    Tweet
    Videresend
    Soulspring, Riddervoldsgt. 9, 0258 Oslo
    Du mottar denne mailen fordi du har gått på kurs hos oss eller har registrert deg hos Soulspring
    Oppdater abonnement   |   Meld av

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter