Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2016

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog     Mon, Apr 4, 2016 at 2:34 PM
To: juridisk
Cc: abonnement@blikk.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Bladkongen
Date: 2016-03-22 15:42 GMT+01:00
Subject: Ordrebekreftelse
To: eribsskog@gmail.com


Ser denne e-posten merkelig ut? Klikk her.
       
   
Dato 22-03-2016     Ordrenummer: 4662380
Hei Erik
Takk for bestillingen på:
               
    Antall     Produkt     Mva     Sum
               
               
    1 st     Blikk, 12 nr     138 NOK     690 NOK
    Totalt     690 NOK    
    Mva 25%     138 NOK    
               
       
Ordrenummer:     4662380
Ordredato:     22-03-2016, 15:42
Betalingsmåte:     Faktura
E-postadresse:     eribsskog@gmail.com
Kunde/ Fakturaadresse
Erik Ribsskog
Drammensveien 507
1363 Høvik
Norway     Leveringsadresse
Erik Ribsskog
Drammensveien 507
1363 Høvik
Norway
Ordrenummeret ovenfor gjelder kun ved henvendelse til Bladkongen. Kontakter du produktet sin kundeservice direkte så må du oppgi navn og adresse, ikke ordrenummeret.
       
               
    Informasjon

Blikk, 12 nr

   
Vil du printe ut et gavekort så kan du gjøre det her.
Det tar ca. 3 - 5 uker før det første bladet kommer i posten.
Utgiver er Blikk, telefon: 22 33 44 55, e-post: abonnement@blikk.no

   
       
    MAGASIN
Merk: Både bladet og fakturaen blir sendt direkte fra forlaget / formidler.

Merk også at eventuelle velkomstgaver (gjelder kun om du har bestilt et abonnement med velkomstgave) først kommer noen uker etter at fakturaen er betalt. Premien blir sendt fra forlaget. Ta kontakt med forlaget dersom du ikke har mottatt velkomstgaven 5 uker etter betalt faktura.

Oppsigelse og adresseendring:
Ved oppsigelse eller adresseendring må forlaget kontaktes direkte og ikke Bladkongen

Gaveabonnement:
Har du gitt bort et abonnement i gave, vennligst kontakt Bladkongen dersom du ikke har mottatt faktura etter 5 uker fra registrert bestilling.


   
   
    Lik oss på Facebook
   
   
       
       
       
    Andre som har kjøpt dette bladet har også vist interesse for    
       
       
Interiør Magasinet
       
Maison Interiør
   
           
        Les mer..    
           
   
6nr 490 kr
12nr 850 kr
Spar 20%
InteriørMagasinet er et norsk livsstilsmagasin med internasjonal to...
       
           
        Les mer..    
           
   
9nr 349 kr
Spar 51%
5nr 199 kr
Spar 50%
MAISON er bladet for deg som er interessert i design og interiør! I...
   

Hvis denne mailen ender opp blant søppelpost, merk e-posten som "Ikke Spam"
       
   
I sammenheng med at du har godkjent våre allmenne vilkår har du også godkjent at vi kan sende deg nyhetsbrev via e-post. Ønsker du ikke å motta våre nyhetsbrevet, gå til [UNSUBSCRIBELINK] og fyll i e-postadressen din så fjernes du fra vårt register.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter