Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Registration Confirmation for Kodeklubben i Fana: Nybegynnerkurs i Scratch - 8-14 år
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 5:56 AM
To: Tor Myklebust
Cc: juridisk
Hei,

kaste bort tida til folk på sånn her tull, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg, så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp, etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mange tulle-e-poster, i forbindelse med disse identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om for eksempel hvem disse tøysekoppene er.


On Wed, Feb 10, 2016 at 10:49 AM, Tor Myklebust wrote:

    Hei,

    Vi forstår det slik at du ikke har meldt deg eller noen som heter Erika på kodekurs hos oss. Vi har ingen forklaring på hva som har skjedd. Hvordan noen har meldt seg på med din epostadresse og mobilnummer. Vi sletter uansett påmeldingen til kurset, ettersom du tydeligvis ikke står bak påmeldingen og håper du ikke blir plaget mer. Takk for at du sa i fra slik at vi kan gi plassen til noen på venteliste.

    Med vennlig hilsen
    Tor Myklebust
    Fana bibliotek


    2016-02-10 3:06 GMT+01:00 Erik Ribsskog :

        Hei,

        dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

        (Jeg har ikke kontaktet disse).

        Vennligst rydd opp!

        Med hilsen

        Erik Ribsskog

        PS.

        Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        jeg).


        ---------- Forwarded message ----------
        From: Eventbrite
        Date: Fri, Jan 8, 2016 at 12:24 AM
        Subject: Registration Confirmation for Kodeklubben i Fana: Nybegynnerkurs i Scratch - 8-14 år
        To: eribsskog@gmail.com


        Eventbrite    
        Find events My Tickets

        Hi Erika, this is your registration confirmation for Kodeklubben i Fana: Nybegynnerkurs i Scratch - 8-14 år
        Organized by Bergen Offentlige Bibliotek
        
        Registration summary
        mobile tickets
        Mobile Summary
            Available on
        App Store
           
        Google Play
            Add to
        Passbook
        or
        paper tickets
        Paper Summary
        Open the email attachment
        or download here
        
        Message from Bergen Offentlige Bibliotek
        Hei,
        Takk for at du har meldt på barnet ditt til kurs i Scratch på Fana bibliotek!

        Kurset starter på Fana bibliotek tirsdag 16. februar kl 17, og repeteres hver tirsdag frem til 15. mars. 5 ganger totalt.

        Om du har noen spørsmål, kan de sendes til: tormy@bergenbibliotek.no.

        Vi gleder oss til et spennende kurs!
        Have a question? Contact the organizer at tormy@bergenbibliotek.no
        eventbrite
        Order Summary
           
        January 8, 2016

        Order #: 482001963
        Name
           
        Type
           
        Quantity
        Erika Ribsskog
           
        Må låne pc
           
        1

        This order is subject to Eventbrite Terms of Service, Privacy Policy, and Cookie Policy
        eventbrite
        About this event
        date    
        Tuesday, February 16, 2016 from 5:00 PM to 6:30 PM (CET)
        date     Fana bibliotek
        Tokanten
        Nesttunveien 102,
        Bergen
        Norway
        date    
        Add to my calendar:
        Google · Outlook · iCal · Yahoo
        map
        
        your account
        Your Account
        Log in to manage your orders.
        Events you may also like

        Free
           
        Thu, Feb 4
        Kodeklubben: Nybegynnerkurs i Python - fra 10 år
        by Bergen Offentlige Bibliotek
        6 Strømgaten, Bergen, Hordaland, 5015, NO

        Free
           
        Wed, Apr 13
        Kodeklubben i Loddefjord: Nybegynnerkurs i Scratch - 8-14 år
        by Bergen Offentlige Bibliotek
        Iskanten, Lyderhornsvei 353, Loddefjord, Hordaland, 5171, NO

        Free
           
        Mon, Feb 8
        Kodeklubben i Åsane: Kurs i Scratch 2 - 8-14 år
        by Bergen Offentlige Bibliotek
        Åsane senter 40, Bergen, Hordaland, 5015, NO
        View more events in your area

        Create your own event
        Anyone can sell tickets or manage registration with Eventbrite.
        Learn More
           
           
           
        Discover great events
        Find local events that match your passions.
        See events
           
        
        About
           
        Help
           
        My Account
           
        Contact Us
           
        Privacy
           
        Terms
           
        Blog
           
        Facebook Twitter
        
        This email was sent to eribsskog@gmail.com
        Eventbrite | 155 5th St | San Francisco, CA 94103
        Copyright © 2016 Eventbrite. All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter