Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. mai 2016

Jeg sendte en e-post til det franske forsvaret

Erik Ribsskog

Forespørsel om Fremmedlegionen

Erik Ribsskog Thu, May 12, 2016 at 5:48 AM

To: presse@dicod.defense.gouv.fr

Hei,
jeg lurte på, om det var mulig, å få leiet Fremmedlegionen, til å rydde opp, i noen saker, i Norge.
Det virker som, at 'alle' i Norge, har mistet respekten, for mine demokratiske rettigheter.
Jeg har blogget om at jeg ikke får mine rettigheter, i snart ti år nå, men får lite respons, fra nordmenn, (på tross av, at min blogg, har mer enn fire millioner sidevisninger).
Det norske folk, har adoptert, en slags nazistisk eller afrikansk kultur, (kan det virke som).
Jeg overhørte, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var forfulgt, av 'mafian'.
Og jeg ringte Kripos om dette, i 2005.
Men jeg fikk ikke noe hjelp/informasjon.
Har etter dette blitt nektet å få, min pensjonsbeholdning, min mors-arv.
Min eiendomsrett, blir ikke respektert.
(Jeg får ikke tingene jeg hadde, hos City Self Storage.
Og jeg får ikke lov til å selge, en eiendom, (oppløsing av sameie), som jeg eier en del av, i Hurum).
Og sånn fortsetter det og fortsetter det.
Avisene er helt uinteresserte, og det er resten av landet og, (bortsett fra NRK, som gjorde narr av meg, i et TV-program, i 2012, på 'russisk' vis, må man vel si).
Min tippoldefar Anders Gjedde Nyholm hadde en storebror ved navn Didrik Galtrup Gjedde Nyholm.
Og han arvet jeg, rundt 1990, (kan det vel ha vært).
Og han, (som var dansk), fikk en æres-orden, (av et eller annet slag), fra Frankrike, (husker jeg, å ha lest).
(Jeg ble frastjålet memoarene hans, som min mormor ga meg, rundt 1990).
Og nå tuller folk bare med hans etterkommer, (må man vel kalle meg).
Så om det er mulig, å få fremmedlegionen, til å rydde opp, (som i Afrika, for Norge er som et korupt regime i Afrika nå, synes jeg).
Dere kan få 50 prosent av pengene jeg får, for mine mange rettighets-saker.
På forhånd takk for eventuelt svar!
Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter