Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Thursday, 23 June 2016

Jeg sendte enda en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
Henvendelse vedr. Namsfogden
Erik Ribsskog     Thu, Jun 23, 2016 at 7:01 AM
To: Tilsynsutvalget
Cc: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Politikk Høyre , "post@sivilombudsmannen.no" , "HRET (postmottak)" , Akademikerforbundet
Hei,

ok, og hvordan skal jeg da gå frem, for å klage, på denne Namsfogden, mener dere?

Jeg kan også ta med om, at jeg nå nettopp, kikket litt på deres nettsted, for å se litt om når dere ble startet, (det var visst i 2002), osv.

Og på deres nettsted, (https://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/Tilsynsutvalget-for-dommere/), så står det, at deres e-post-adresse, er: tilsynsutvalget@domstol.no.

Men dere sender til meg, fra denne e-post-adressen: Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no.

Så det er kanskje sånn, at dette er noe slags moderne 'Nigeria-brev', eller noe i duren, lurer jeg på.

Er det fordi, at denne tingretten, ikke ligger, i Afrika, at dere ikke vil behandle min klage, må jeg nesten lure på da.

Erik Ribsskog


2016-04-11 12:15 GMT+02:00 Tilsynsutvalget :

    Vedlagt følger svar på Deres henvendelse i e-post av 7. april 2016.

    

    

    Med vennlig hilsen

    

    Elin Helen Kvalvik Utvik

    sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere

    

    

    Domstoladministrasjonen

    Telefon: +47 73 56 70 00

    www.domstol.no


PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

tilsynsutvalget 2

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive