Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. juni 2016

Mer fra Bærum

I dag, så var jeg, på Nav Sandvika, cirka klokken 12.

For jeg fikk ikke penger, (til livsopphold), som jeg hadde forventet, i går.

Jeg fikk snakke, med ei Mary, i resepsjonen.

Men min saksbehandler fikk jeg ikke snakke med.

Men jeg avtalte med Mary, at jeg skulle gå, til biblioteket, (som vanlig), og vente på, å få snakke, med en saksbehandler, (på telefonen).

(Ei Heidi).

Men de ringte ikke.

Og cirka klokken 14.45, så gikk jeg tilbake igjen, til Nav.

(Etter å ha først sjekket saldoen, i en minibank, på Sandvika Storsenter).

Men da sa Mary, at det tok 48 timer, før de ringte.

Og jeg fikk ikke noe rekvisisjon, (til mat), engang.

(Enda jeg bare har noen mynter igjen, av mai-pengene).

Og jeg måtte ut av biblioteket, for å få meg litt luft.

(Og det er noe om, at man bare får bruke internett, en time, av gangen der.

Noe sånt).

Og da klikka jeg litt, (og jeg hadde fått litt solstikk, av å være ute, i sola).

Så da jeg måtte gå forbi Nav, en gang til, (da jeg skulle til Rema, for å kjøpe en flaske billig Taffel-vann, (for noen av mine siste mynter)).

Så klikka det litt for meg, og jeg kasta en brostein, (som lå på fortauet), gjennom et vindu der.

For å gå, i to dager, uten mat og drikke, i denne varmen.

Det er ikke så lett, (vil jeg si).

Og de hører liksom ikke på meg heller, på Nav, (vil jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Erik Ribsskog

PS.

En Securitas-vekter, skjønte at det var meg, som hadde kastet steinen.

Og jeg sa beklager til han, og ble med, bort til der den knuste ruta var.

Og jeg sa beklager til politiet og til Nav-sjefen, (og muligens gårdeieren, som også var der).

(Det var ei Blom, tror jeg, at hu Nav-sjefen het.

Og hu ga meg også, et glass vann.

Noe som var bra, for jeg ble litt tørr i munnen, mens jeg prata, med politiet der, (må jeg si).

Og hu Mary, ville ikke si navnet, på Nav Bærum sin sjef.

Da jeg spurte henne om det navnet.

Like før klokka 15.

Siden at jeg ikke fikk noen penger, til mat og drikke, osv.).

Og så skal jeg tilbake dit, (til Nav), i morgen, da.

(For å se om jeg får noen penger, til mat og drikke, (og trening), osv.).

Sa jeg, til 'hele gjengen' der, (etter at jeg fikk førerkortet mitt tilbake, fra politiet).

(For jeg ble anmeldt, da).

Og så gikk jeg til Rema, (for å kjøpe, en flaske vann), og så hjem, da.

(Og jeg så en Kiwi-butikkleder, som løp, nedover en vei, (av en eller annen grunn).

Mens jeg gikk hjemover).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter