Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 25. juni 2016

Min Bok 10 - Kapittel 27

Like før 17. mai 2006.

Så sa Arvato-Team Leader Vivian Steinsland, (på jobb), at hu og vår kollega Lise Mikkelsen, (fra Tønsberg), skulle dra og besøke meg, (i Mandeville Street, i Walton), på 17. mai.

(Noe sånt).

Men jeg prøvde jo, å isolere meg, på den her tida.

(Siden at det virka som, at hu Janine England, dreiv og spionerte på meg, osv.).

Så jeg bare unngikk dette temaet da, (i dagene frem mot 17. mai), for å si det sånn.

Og ingen besøkte meg, på 17. mai, (en dag som jeg tilfeldigvis hadde fri vel), i Walton.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Lise Mikkelsen hadde vel forresten, ikke jobbet, så utrolig lenge, på Arvato, i mai 2006, (sånn som jeg husker det).

Og jeg mener å huske, at det var jeg, som var ansvarlig, for opplæringen hennes, (på Arvato).

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så jeg fikk litt ansvar, på Arvato også da, (for å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og Arvato Team Leader Vivian Steinsland.

Hu satt meg også til, å drive, en ukentlig konkurranse, (for de andre Arvato MSPA-ansatte), som het: 'Service level-competition', (husker jeg).

Dette var noe, som Vivian Steinsland, tok initiativet til.

Og dette må man vel si, at egentlig var, en slags leder-oppgave.

Så hvorfor det ble sånn, at jeg, (som 'bare' var, en vanlig ansatt, hos Randstad/Arvato), skulle drive, med denne konkurransen, (innimellom at jeg svarte, på Microsoft-telefonene), det veit jeg ikke.

(Selv om jeg vel spurte, Vivian Steinsland, om dette.

Uten å få, noe klart svar, vel.

Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Lise Mikkelsen var forresten adoptert, fra Korea, (eller noe sånt), sånn som jeg forstod det.

(På samme måte, som min tremenning Øystein Andersen.

Og min Rimi Bjørndal-kollega Vanja Bergersen).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Lise Mikkelsen bodde, i London Road, (hvor jeg hadde pleid å handle, (på Lidl), under Min Bok 9-tida), sammen med sin britiske kjæreste, (sånn som jeg forstod det).

Og Lise Mikkelsen, hadde visst vært, en slags venninne, av Jan Teigen og Anita Skorgan sin datter, (som er kjent, fra en sang).

(Noe sånt).

For Lise Mikkelsen fortalte meg, (en dag, på jobb), om en historie, fra hennes oppvekst.

Det var sånn, (fortalte Lise Mikkelsen), at Jan Teigen sin datter, hadde løpt, bortover stranda, (i Tønsberg antagelig), og ropt:

'Vet dere hvem pappaen min er.

Vet dere hvem pappaen min er.

Jan Teigen!'.

(Noe sånt).

Og så hadde Lise Mikkelsen løpt bortover stranda, og ropt, (fortalte hu):

'Vet dere hvem pappaen min er.

Vet dere hvem pappaen min er.

[Et eller annet] Mikkelsen!'.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

En gang, som Lise Mikkelsen, Emelie Wallin og jeg, satt ved samme bord, (eller noe i den duren), mens vi svarte, på Microsoft-telefonene.

Så sa Lise Mikkelsen, til Emelie Wallin, (som var ei ung og vakker/pen blondinne, (fra Sverige), må man vel si), at hennes etternavn, (Wallin), var så svensk, liksom.

(Noe sånt).

Og Lise Mikkelsen sa deretter også, (til Emelie Wallin), at hu ikke burde bytte ut etternavnet sitt/gifte seg, (var det vel).

(Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Etter at jeg slutta, på Arvato, så mener jeg å ha funnet ut, (ved å søke, på nettet), at etternavnet Wallin, egentlig er, fra Nord-Polen, (eller noe sånt).

Så man må vel si, at hu Lise Mikkelsen, muligens snakket, noe slags 'røver-språk', (eller noe i den duren), da.

(Noe sånt).

Så sånn var antagelig det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Lise Mikkelsen sa også, en gang, (på Arvato).

(Utenom sammenhengen liksom.

Må man vel si).

At hennes britiske kjæreste, hadde sagt til henne, at han ikke likte, å kle seg, i singletter, osv.

For det var bare gangstere, (mente han visst), som viste, så mye hud, (eller noe i den duren), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Dezia Elisabeth Hansen var ei dansk blodinne, som begynte, på Arvato MSPA, på omtrent den samme tida, som Emelie Wallin.

(Det vil si, rundt begynnelsen, av 2006, vel.

Noe sånt).

Og jeg prøvde, å sitte for meg selv der, på Arvato MSPA.

(På et bord, nærmest spiserommet).

Men 'plutselig', så 'krydde' det, av Arvato MSPA-damer, rundt det bordet, som jeg satt ved, (og aktiverte), da.

(Av en eller annen grunn).

Og en dag, så sa Dezia Hansen til Emelie Wallin, (når seinvakta begynte, var det vel muligens), at: 'Hei Sverige'.

Og da svarte Emelie Wallin: 'Hei Danmark', (husker jeg).

Og da jeg gikk, rundt bordet, fordi at jeg skulle ha spisepause, (og måtte skrive på et skjema), eller noe i den duren.

(Var det vel muligens).

Så satt både Emelie Wallin og Dezia Hansen og viste fram 'rørlegger-sprekken' sin, (som Marianne Høksaas også hadde gjort, den første dagen min, på Arvato), husker jeg.

Jeg husker at Emelie Wallin, (som hadde en del smalere rumpe, enn Dezia Hansen), og Dezia Hansen, (som var, en del høyere, enn Emelie Wallin), begge hadde på seg jeans, denne dagen.

Så dette var nok antagelig, en fredag, da.

(Hvis jeg skulle tippe, ihvertfall).

Men Marianne Høksaas hadde muligens ikke på seg jeans, (men liksom, en slags 'drakt-bukse'), da hu liksom, viste fram 'rørlegger-sprekken' sin, (den første dagen min, på Arvato).

(Så min første dag der, var muligens ikke, en fredag likevel, da.

Hm).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

En gang, som jeg gikk ut, av the Cunard Building, så stod Dezia Hansen der, sammen med ei negerdame, (eller om det var en neger), mener jeg å huske.

(Noe sånt).

Men det gjorde også, ei somalisk-dansk-engelsk dame, ved navn Nina Jamma, (som begynte, på Arvato MSPA, omtrent samtidig, som Emelie Wallin og Dezia Hansen, vel).

(Så det er mulig, at jeg blander.

Hm).

Jeg husker at Dezia Hansen, slutta på Arvato, etter noen få uker/måneder.

Og da ba hu Charlotte Liljegren, (fra Sverige), om råd, angående hvordan hu skulle gå frem, i forbindelse med, at hu søkte nye jobber, (eller noe i den duren), virka det som, for meg.

Og fra deres samtale da, så virka det som, (for meg), at begge disse, hadde hatt, en lang rekke jobber, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt, mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Mandeville Street.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 10.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.    

PS.

Det her er et bilde, som jeg fant på nettet, (en gang, på 00-tallet), av hu Emelie Wallin,  (fra Arvato), fra tida før, hu flytta, til England, vel: 


bilde fant av emelie wallin

http://johncons-mirror.blogspot.no/2009/03/jeg-gikk-gjennom-bildene-pa-pc-en-dette.html

PS 2.

Her er et bilde, av Emelie Wallin, (fra Arvato), av nyere dato:

bilde av nyere dato

http://johncons-mirror.blogspot.no/2013/08/min-arvato-kollega-emelie-wallin-med.html


PS 3.

Her er mer om Katarina Murie, (fra Arvato), som nå bor i London, (kan det virke som):

mer om katarina murie


PS 4.

Her er mer om Dezia Hansen, (fra Arvato):

danmark

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter