Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til OOSN.no - vårt nye nettsted!
Erik Ribsskog     Wed, Jun 22, 2016 at 11:19 AM
To: juridisk

---------- Forwarded message ----------
From: Pål Karlsen
Date: 2016-04-04 11:12 GMT+02:00
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til OOSN.no - vårt nye nettsted!
To: Erik Ribsskog
Cc: juridisk


Kopi til Datatilsynet

Hei Erik
Beklager om vi har gjort noe feil fra vår side.  Men jeg skjønner ikke helt hva som er problemet her?   Dette er jo bare et nyhetsbrev fra en frivillig organisasjon og så vidt jeg kan se så har du stått på mailinglisten vår siden august i fjor og allerede mottatt et 20-tall nyhetsbrev fra den tid?  Nyhetsbrevet lages i Mailchimp,  og det er lett å melde seg av,  det er lenker for det i hvert eneste nyhetsbrev.  

Jeg kan ikke si nå hvordan du har kommet på mailinglisten opprinnelig.  Men sannsynligvis er det fra slike lister vi legger ut på alle våre arrangementer med oppfordring om å abonnere på nyhetsbrevet vårt. Om noen andre har skrevet deg på, så beklager jeg det. 

Si fra hvis du vil bli tatt ut manuelt fra mailinglisten, men altså:  du gjør det raskere selv ved å bare å klikke på lenken nederst i venstre hjørne på nyhetsbrevet du har fått tilsendt. 


Vennlig hilsen

Pål Karlsen
+47 932 24 377  | pal@lopta.no

Redaktør,  Sopp og nyttevekster
Leder, Oslo og omland sopp- og nyttevekstforening

OOSN.no
Soppognyttevekster.no


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


4. apr. 2016 kl. 09.58 skrev Erik Ribsskog :

Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Pål Karlsen, Oslo og omland sopp- og nyttevekstforening
Date: 2016-03-31 12:48 GMT+02:00
Subject: Velkommen til OOSN.no - vårt nye nettsted!
To: eribsskog@gmail.com


Nyhetsbrev fra Oslo og omland sopp- og nyttevekstforening
View this email in your browser
Oslo og omland sopp- og nyttevekstforening arbeider for å øke bruken av og kunnskap om sopp og nyttevekster.  Vi arrangerer nyttevekstturer om våren og soppturer om høsten, og har soppkontroll på flere plasser i Oslo, Bærum og Asker i sesongen.  For soppinteresserte tilbyr vi kurs på alle nivåer fra nybegynner til den som vil bli soppsakkyndig, og vi har de siste årene også kommet i gang med mange kurs om nyttevekster. 

Foreningen vår har over 1000 medlemmer og er den største medlemsforeningen i Norges sopp- og nytteveksterforbund.

Du finner alltid oppdatert info på OOSN.no

Bli med i vår gruppe på Facebook

Kontakt: 
Pål Karlsen (leder) 
leder@neslekremla.no
+47 932 24 377

    Share
    Forward to Friend
Du trenger ikke være medlem av Oslo og omland sopp- og nyttevekstforening for å motta dette nyhetsbrevet. Og spre det gjerne til andre du tror kan være interessert i våre tilbud.  Påmelding finner du nederst til høyre på OOSN.no.


Vil du ikke motta våre nyhetsbrev?
Da kan du avmelde deg her.

Vil du endre navn og adresse?
Oppdater her.

   
OOSN.NO – VÅR NYE NETTSIDE ER OPPE!
Vi er nå veldig fornøyde over å omsider ha fått opp vår splitter nye nettside på OOSN.no.  Den har blitt fin!   Det beste for oss er masse funksjonalitet som gjør det mye enklere for oss å informere om turer og kurs og kontroller og alt annet som vi har på trappene.   Bak det publikum får se har vi betalingsløsninger,  lister over alle våre turleder og soppsakkyndige,  rapportskjemaer  osv.   Den nye nettsiden gjør rett og slett hverdagen mye enklere for oss som driver en frivillig organisasjon med etter hvert et ganske stort aktivitetsnivå.   Bare i år vil vi ha mer enn 150 arrangementer, det er mye å holde styr på!

Sett dere ned og bruk et kvarter på å bli kjent med strukturen.  Alle vårturene skal nå være inne,  og noen av de større høstkursene er også på plass.   Vi har ikke lagt inn det som allerede er annonsert på Deltager(.)no,  men det vil ikke komme noe nytt der.  Nå er det OOSN.no som gjelder!

Restplasser tranebærturen!
Det er noen ledige plasser igjen på tranebærturen søndag 10. april.  Vi vet fortsatt ikke hva vi finner, men uansett blir det en fin tur!    Påmelding på Deltager.no

Ny runde med  ”Mat av vårens ville vekster”
Oslo og omland sopp- og nyttevekstforening arrangerer også i år det populære kurset ”Mat av vårens ville vekster”. Her får du grunnleggende kunnskaper både i teori og praksis om de vanligste og beste nyttevekstene og hvordan man kan lage spennende retter av dem.  Kurset går over fire ettermiddager, tre timer hver gang,  med første kursdag 4. mai.  Kurslokalet er Geitmyra matkultursenter, Tåsenveien 2, 0462 Oslo.   Kursledere: Nikolai Kolstad (41062310) og Randi Sandvik Holmiere (99452131).  Påmelding innen 27. april, men vær raskt, dette kurset blir alltid hurtig fulltegnet.

Mer info og påmelding på OOSN.no.  Kursprisen er kr 900,

Vandrekurset ”Vårens ville vekster”
Har du ikke tid til å gå på det store kurset? Dette er et vandrekurs der vi spaserer langs grusveier og stier og observerer plantene i sitt rette element. Smaker på dem og plukker med oss noen få eksemplarer som kan sammenholdes med en nyttevekstbok eller flora senere. Kursdeltagerne oppfordres til å ta med seg noen gjennomsiktige brødposer fra rull og legge litt fuktet papir i bunnen. Penn og papir kan også være nyttig. Det blir anledning til å kjøpe boken:  Norges spiselige planter og bær i løpet av kurset.  Turleder er bokens forfatter Edle Catharina Norman (958 02 922).  Pris 200 kr.

Vi arrangerer to slike vandrekurs i vår:

20. april fra Ferdbanen, Bygdøy:
Mer info og påmelding på OOSN.no

18. mai fra Bogstad hovedgård:   
Mer info og påmelding på OOSN.no


Vennlig hilsen
Pål Karlsen (leder)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter