Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 15. juni 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 2:44 AM
To: DBiD
Cc: juridisk , db@db.no, Norsk Presseforbund
Hei,

Dagbladet har et svakt system som noen utnytter for å plage meg.

(Og det er bare en av tusenvis av lignende saker).

Og så kommer dere med noen åndsvake gloser, om at det ikke er noen i Dagbladet som har opprettet profil.

Men det er likevel Dagbladet sitt ansvar, som sender meg disse dritt-e-postene.

Det er dere som trakasserer meg.

Og dere klarer ikke å redegjøre, for hva som har skjedd.

(For dere forklarer ikke hvem det er, som eventuelt har lurt, det svake systemet deres).

For noen f*tter og for en f*tteavis, tenker jeg da.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også bodd, i ti år, i England.

Og der kalte de meg Mr. Ribsskog.

Og brukte ikke fornavnet mitt, i 'hytt og pine', sånn som dere i Dagbladet gjør.

Det blir som noe nedlatende og som noe patronisering.

Og som at dere ikke har noe respekt.

Så dette er trakassering på trakassering fra den avisa deres, som nok bare har kommet seg opp, siden at folk har trengt noe, til å bruke, som dasspapir, på utedassene sine.

Noe sånt.


2016-04-12 9:41 GMT+02:00 DBiD :

    Hei Erik!

    Jeg kan forsikre deg om at ingen i Dagbladet har opprettet profil på ditt navn.

    Og som jeg skrev i forrige mail til deg, denne profilen er nå lukket.

    Det vil ikke bli sendt flere nyhetsbrev fra oss til din mailadresse.

    

    

    

    

    Beste hilsen / kind regards,
    Kundeservice
    Dagbladet Pluss og eAvis

    Randi Lervik

    

    Med ønske om en riktig fin vår J

    

    

    Dagbladet  Pluss - www.dagbladet.no/pluss

    Dagbladet eAvis - www.dagbladet.no/eavis

    DBiD - www.dagbladet.no/dbid

    

    Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: DagbladetPlussLogo_200w  Beskrivelse: Beskrivelse: http://gfx.dagbladet.no/dbid/dbid_logo_inset.png

    

    Dagbladet AS: P.b. 91, Økern, 0509 Oslo

    Besøksadresse: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 12. april 2016 04:08
    Til: Norsk Presseforbund
    Kopi: juridisk; DBiD; db@db.no
    Emne: Fwd: Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀

    

    Hei,

    Dagbladet vil visst ha det til, at jeg har opprettet en slags profil hos dem, under navnet 'Frk Erik'.

    Det har jeg aldeles ikke gjort.

    Så jeg må klage på disse forvirra idiotene, (må man vel kalle dem), hos Dagbladet.

    Og så får presse-støtte fra Staten for staten, for å drive, med sånt tull.

    Og de har også sendt meg fem-seks e-poster, i mars/april, i forbindelse med dette.

    Blabladet og Dagblodet, har jeg sett, at Dagbladet har blitt kallt.

    Hva med: Vitsebladet?

    Jeg har andre ting å bruke tida mi på enn tullet til Dagbladet.

    Så dette må jeg klage på.

    

    Erik Ribsskog

    ---------- Forwarded message ----------
    From: DBiD
    Date: 2016-02-04 12:39 GMT+01:00
    Subject: SV: Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀
    To: Erik Ribsskog
    Cc: DBiD

    Hei Erik!

    Jeg ser at du har opprettet en profil på vår DBiD.

    Dette er vår kundebase hvor man blant annet kan abonnere på Dagbladets eAvis og DB+.

    Det er ikke opprettet noe abonnement på din profil.

    Jeg kan lukke den om du ønsker det?

    

    Kopi av din profil:

    

    

    Beste hilsen / kind regards,
    Kundeservice
    Dagbladet Pluss og eAvis

    Randi Lervik

    

    Med ønske om en riktig fin vinter J

    

    

    Dagbladet  Pluss - www.dagbladet.no/pluss

    Dagbladet eAvis - www.dagbladet.no/eavis

    DBiD - www.dagbladet.no/dbid

    

    Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: DagbladetPlussLogo_200w  Beskrivelse: Beskrivelse: http://gfx.dagbladet.no/dbid/dbid_logo_inset.png

    

    Dagbladet AS: P.b. 91, Økern, 0509 Oslo

    Besøksadresse: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 4. februar 2016 01:52
    Til: juridisk
    Kopi: DBiD; Norsk Presseforbund
    Emne: Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀

    

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ---------- Forwarded message ----------
    From: Dagbladet Pluss
    Date: 2016-01-21 16:52 GMT+01:00
    Subject: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀
    To: eribsskog@gmail.com

    Dagbladet Pluss og eAvis

    Les eposten i din nettleser

    Bilde er fjernet av sender.
    Få de beste historiene - til halv pris


    Alt dette får du:

        Dagbladet Pluss - historier du ikke får andre steder
        eAvisa - hele papiravisa i digitalt format
        Magasinet - i eAvisa hver lørdag

        Mat og vin stoff
        Teater, film og musikk nyheter
        Bokanmeldelser
        Treningsskolen
        Foreldreskolen med Håvard Tjora
        Sex og samliv
        Helse og kosthold

    - og mye mye mer!


    Med vennlig hilsen
    Dagbladet Pluss

    

    Halv pris, klikk her

    

    * Vi ønsker å gi deg dette knalltilbudet fordi du på et tidspunkt, enten har svart på en undersøkelse, deltatt i en konkurranse eller har en DBID-bruker hos oss. Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, om du ikke sier opp før fornyelsen. Les vilkår her. Tilbudet gjelder til 14. februar 2016.

    Ønsker du ikke å motta epost fra oss, meld deg av her.
    Eller ta kontakt med oss på dbid@dagbladet.no.

    Dagbladet AS • Karvesvingen 1 • 0579 Oslo • Norway
    Telefon: 24 00 10 00

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter