Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 15. juni 2016

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome to the Arriva newsletter
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:42 AM
To: juridisk
Cc: ArrivaBus@email.arrivabus.co.uk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: ArrivaBus
Date: Fri, May 27, 2016 at 1:10 PM
Subject: Welcome to the Arriva newsletter
To: eribsskog@gmail.com


Click here to unsubscribe
Can't see this email properly? Don't miss out - click here
Arriva Arriva
Tickets
   
   
Bus times
   
   
Contact us
   
What's new in the North West What's new in the North West
Hello Misserik

Welcome to the May edition of the Arriva North West newsletter. You can find out about our bus services and activities across the UK by visiting us at www.arrivabus.co.uk

We hope you enjoy your read!
Art Experience Art Experience
Art Experience

Arriva is teaming up with the Liverpool Biennial 2016 festival of contemporary art on an exciting new project.

   
Find out more
   

Arriva Bus app Arriva Bus app
Download the Arriva Bus app

The Arriva Bus app gives you up-to-date information on services, journey times, and much more.

Download Arriva Bus app on the App Store
Download Arriva Bus app on Google Play Download Arriva Bus app on Google Play
   

   

Bank holiday service Bank holiday service
Bank holiday service

Arriva will be operating a Sunday service on Monday 30th May.

   
Bus times
   

Keep up to date

Find the latest up-to-date service and route information by following us on social.
Arriva Facebook    Arriva Twitter Arriva Facebook Arriva Twitter



   
Facebook    
    Twitter    
    YouTube
   
Please do not reply to this promotional email. If you have any questions and wish to contact Arriva Bus, click here
Click here to unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter