Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. juni 2016

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erik, 50 % rabatt på visittkort
Erik Ribsskog     Sun, Jun 19, 2016 at 9:56 AM
To: juridisk
Cc: vistaprint@email.vistaprint.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Vistaprint
Date: Mon, Apr 18, 2016 at 8:02 AM
Subject: Erik, 50 % rabatt på visittkort
To: eribsskog+baron@gmail.com


    Se hvorfor kunder som deg liker kortene våre så godt    
   
Min konto: 1211-4588-8712
           
   
Trenger du hjelp?
   
Vistaprint        
   
Klikk på e-posten for å aktivere
kampanjekode VPPROMO
   
 Visittkort
   
 Markedsføring
   
 Skilt og bannere
   
 Kort og invitasjoner
   
 Hjemmesider
   
Førsteklasses
visittkort du vil være
stolt av å dele ut.
Standardvisittkort
Nå kr 240 kr 120
  Lag mine visittkort 
   
God kvalitet og pris
" Dette er et veldig godt produkt som ser bra ut, og som er billig. Dessuten er leveringen rask. Tommel opp :)"
Joachim Aslaksen

   

   
    250 standard visittkort
kr 240 kr 120    
.
   
       
    1000 A6-flyers
kr 282 kr 211    
.
   
   
    100 deluxe-visittkort
kr 240 kr 120    
.
   
       
    1 t-skjorte
kr 80 kr 60    
.
   
   
    1 banner
kr 149 kr 111    
.
   
       
    100 postkort
kr 236 kr 177    
.
   
   
    100 brosjyrer
kr 513 kr 384    
.
   
       
    Hjemmeside
   
.
   
   
    1 pikétrøye
kr 186 kr 139    
.
   
       
    1 stempel
kr 124 kr 93    
.
   
   
    1 penn
kr 62 kr 46    
.
   
       
    1 skilt
kr 124 kr 93    
.
   
   
    1 personlig krus
kr 70 kr 52    
.
   
       
    140 returadresse-etiketter
kr 74 kr 55    
.
   
   
    1 plakat
kr 50 kr 37    
.
   
       
    10 invitasjoner
kr 83 kr 62    
.
   
  Garanteret tilfreds
   
Bli inspirert
i     f     yt
   
   
   
Kampanjekode VPPROMO utgår 1. august 2016. Bruk kun én kampanjekode per ordre. Du kan se besparelsene i handlevognen. Hvis du importerer varer kan det hende du må betale avgifter, import-MVA og tollbehandlingsgebyr. Levering og produktoppgraderinger er ikke inkludert, med mindre annet er spesifisert. Tilbudene kan variere i antall, format og størrelse for hvert produkt. Rabatter er ikke gyldig på tidligere kjøp eller i kombinasjon med andre tilbud. På noen av tilbudene gjelder en maksgrense for besparelser.

Gratistilbud kan kun benyttes på opp til 2 produkter per ordre. Vistaprint kan endre eller kansellere dette tilbudet når de måtte ønske. Se hjemmesiden for mer informasjon.    
Produktene og tjenestene i denne e-poster er levert av Vistaprint B.V. registrert i Nederland med org.nr. NL812139513B01.
Norsk org.nr.: NO2003031
   
Avmeld nyhetsbrev
       
      |      
   
Oppdater konto
       
      |      
   
Personvern
       
PPP-4536137

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter