Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. juli 2016

Enda mer fra Facebook

leila facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    05:20
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det ikke Leila fra Rimi Lambertseter?
    Jeg fant deg på Facebook-siden til Warsan.
    (Du hadde trykket 'liker' på noe der).
    Jeg bare lurte på hvordan det gikk.
    (Jeg driver og skriver på Facebook, med noen av mine kolleger, fra England, hvor jeg jobbet, etter at jeg sluttet, i Rimi).
    Jeg husker at du og Warsan noen ganger satt på med meg, hjem til Skullerud.
    Men da jeg flyttet tilbake til Norge, (fra England), i 2014.
    Så dro jeg til Nav på Grunerløkka, og de sendte meg, til Nav Skullerud, som sendte meg til Bærum, (av en eller annen grunn).
    Så det syntes jeg, at var litt dårlig.
    Men men.
    Jeg begynte på Rimi Kalbakken, (etter Rimi Nyænde), og der var det mye problemer.
    Var du på den personalfesten, hjemme hos meg, høsten 2000, (på St. Hanshaugen).
    Det at jeg skulle begynne, på Rimi Kalbakken, ble avgjort, ganske raskt.
    Så jeg måtte bare finne på en fest, liksom.
    Og å dra med alle dere 'gærningene', med danskebåten.
    Det visste jeg ikke, om var, en så god ide.
    (For det var jo mange av dere, som var ganske unge, osv.).
    Men men.
    Hvordan gikk det, å jobbe, for de brødrene, som overtok, en stund etter at jeg slutta der.
    For det ble vel Ica Nær der, (hvis jeg ikke husker helt feil).
    Jeg prøver å huske navnene, på noen av de andre derfra, men jeg husker mest fornavna, så jeg har litt problem med, å finne de, på Facebook, osv.
    Jeg ser at det står, at du jobber, som journalist.
    Jeg har en blogg, (http://johncons-mirror.blogspot.no/), hvor jeg skriver, om litt forskjellig.
    (Jeg har mange arbeidssaker, for eksempel).
    Og jeg vurderte å begynne, på journalisthøyskolen, i 2002, (men begynte i stedet, på ingeniøhøyskolen, for en fyr, på kontoret, hos HiO, sa at jeg ikke kunne søke, på journalist-utdanninga, av en eller annen grunn).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Jeg studerte, ved University of Sunderland, i 2004/05, og da var det også en Leila der, fra London, husker jeg.
    Hu spurte noen ganger meg, om å få hjelp, med PC/data-problemer, husker jeg.
    Hu ble kalt Leila K., av en tysk student, (ved navn Iwo), så etternavnet hennes begynte vel, på K., da.
    Men jeg husker ikke etternavnet hennes.
    Hu jobba i en klesbutikk-kjede, (ved siden av studiene), som het Debenhams vel, (ved et stort shopping-senter i Sunderland, som het Bridges vel).
    Bare noe jeg tenkte på.
    Hadde vært artig, å hørt litt, om hvordan det gikk, på Rimi 3164 Lambertseter, etter at jeg slutta der.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter