Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. juli 2016

Her står det at avtalen om passfrihet i Norden fortsatt gjelder. Likevel ble jeg ifjor nektet dansk personnummer, (som man trenger, for å få dansk bankkonto), med den begrunnelsen, av norsk førerkort ikke beviste nasjonalitet, (var det vel). Og den norske ambassaden i København, sa det samme

avtale om passfrihet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/roskilde-festivalen/svensk-politi-avviser-krav-om-pass/a/23730753/

PS.

Det værste var, at jeg blogget jo, om denne saken, mens dette foregikk.

(Fra hovedbiblioteket, i København).

Og da, så satt alle 'bønda fra nord', (i Norge), og leste, om denne saken, (på bloggen min), uten å gjøre noen ting.

Så nordmenn er jo en skam, for alle andre, enn apekattene muligens, må jeg si.

Det er liksom ikke mulig, å ta noe rett fram lenger, (virker det som).

Nei, dette er en skandale, (må jeg si).

Erik Ribsskog

PS.

Og jeg har klaget, til Nordisk Råd, (i København), om dette, (at jeg ikke fikk dansk personnummer), i etterrtid.

Og Nordisk Råd bare 'kvemer', og later som, at de ikke forstår, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så jeg har ikke ord, for denne idiotien, (i Norden), må jeg si.

Nei, det finnes nesten ikke grenser, for hvor mye jeg skammer meg, over å ha så patetiske landsmenn og medskandinaver.

Nei, ærlig talt, at man skal oppleve så mye idioti, (som går over alle grenser).

Nei, dette er et skammens Norden, (i en skammens verden), må jeg si.

Dette strider mot alt som heter rettferdighet, at jeg skal bli tulla med, så mye.

At det går an, å være, så idioter.

Det er visst ingen ære lenger, (noen steder), i verden.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Det må være fordi, at det var, ei negerdame, som nekta, å gi meg, det danske personnummeret.

(På det internasjonale Jobcenter, i Gyldenløves gade, i København).

Og derfor, så tørr ingen, å rydde opp, i denne saken, (kan det virke som).

Så Danmark, (og Norden), er nok styrt, fra Afrika, (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter