Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. juli 2016

I samme bygg, som Rema-butikken, (fra den forrige bloggposten), så lå Biljardhallen, til Kurt 'Skurt' Holm, (og sønnen Bengt-Rune)

biljardhallen

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/fler-mobilbilder.html

PS.

Min tremenning Øystein Andersen, (som var fra Lørenskog, hvor Triaden-senteret også lå), fikk lappen, noen måneder etter, at jeg begynte, å jobbe, på Matland/OBS Triaden, (høsten 1990).

Og da, så begynte han, å dra innom meg, på jobb, (ganske ofte).

Og en gang, så dro han meg med, til Biljardhallen, (som startet opp, noen måneder, etter at jeg begynte, å jobbe, på Matland/OBS Triaden), husker jeg.

Og Øystein Andersen ble ganske raskt kjent, med Biljardhallen-eieren sin sønn Bengt-Rune Holm, (som Øystein kalte 'Benk-ern'), husker jeg.

Og etterhvert, så ble det sånn, (siden at jeg syntes, at min lillebror Axel, var så vanskelig, å være i samme hus som), at jeg dro, på Biljardhallen, (eller hjem til Øystein Andersen), så og si hver dag, etter jobb.

Og dette var på den tida, som Øystein Andersen, også begynte å vanke sammen, med sin skolekamerat Glenn Hesler, (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg husker en episode, fra våren/sommeren 1991.

Da hadde Mette Holter, (min halvbror Axel sin stemor, som jeg leide et rom av, på den her tida), ei venninne, ved navn Vicky, (fra USA og Trondheim), på besøk.

Og Vicky sin unge datter, (som var i slutten av tenårene vel), var også med, (husker jeg).

Og da, så hadde Vicky sagt, at jeg skulle gå ut, med dattera hennes.

Men jeg tenkte at det, ikke var noe, som dattera var med på.

(Noe sånt).

Så jeg tok ikke dette, så alvorlig, da.

(For Vicky sin datter, hadde også, en norsk kjæreste.

Som hadde vært med, på besøk, til Mette Holter tidligere, husker jeg).

Og da, så ble det sånn, at jeg prata, med dattera til Vicky, (på telefonen), en lørdagskveld, (husker jeg).

Og da var jeg, på Biljardhallen, (i Lørenskog), husker jeg.

For da hadde jeg bare, klart å komme meg, noen få meter, fra jobben liksom, da.

(For å si det sånn).

Og det var ofte sånn etterhvert, at Øystein Andersen, Glenn Hesler og meg.

Vi fikk lov til, (av Bengt-Rune og dem), å henge, i Biljardhallen, etter stengetid.

Og det var fordi, at Øystein Andersen begynte, å leie ut spilleautomater, (til blant annet Biljardhallen).

(Etter en ide, av meg, må jeg si.

En ide, som jeg kom på, en gang, (et eller to år før det her vel), som Øystein Andersen, viste meg, at han hadde laget, sin egen spilleautomat, mer eller mindre).

Så rundt våren/sommeren 1991, så 'bodde' jeg nesten, (må man vel si), på denne Biljardhallen, (til Kurt Holm), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Biljardhallen sin adresse, var visst Skårersletta 60:

skårersletta 60

(Samme link som ovenfor).

PS 4.

Bengt-Rune Holm mener visst, at Biljardhallen startet, i januar 1990, (og isåfall, så var det sånn, at Øystein Andersen og jeg, ikke begynte å vanke der, før de hadde holdt på, i et år, (eller noe i den duren), cirka):

bengt rune holm 1990

https://no.linkedin.com/in/bengt-rune-holm-b00b8136

PS 5.

Mer om Kurt Holm:

mer om kurt holm

http://www.proff.no/rolle/kurt-bj%C3%B8rnar-holm/rasta/278744/

PS 6.

Enda mer om Kurt Holm:

enda mer om kurt holm

http://www.opplevsorum.no/documents/nyheter.php?entry_id=1466674199

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter