Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Sunday, 3 July 2016

Jeg må si kondolerer når det gjelder Bjørn Ribsskog. Han gjorde en bra jobb, med sin Ribsskog-slektsforsking, (like etter årtusenskiftet). Og han var også grei, som sendte meg resultatet, av sin slektsforsking, (på den tida, som jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool)

kondolerer bjørn ribsskog

http://www.aftenposten.no/personalia/Nekrolog-Bjorn-Ribsskog-62085b.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om nekrolog bjørn ribsskog

(Samme link som ovenfor).

PS 2.

Jeg visste forresten ikke, at Bjørn Ribsskog, bodde i Sandefjord, (som jo er nabobyen, til Larvik, hvor min mor flytta, (med min lillesøster Pia og meg 'på lasset'), i 1973).

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Bjørn Ribsskog var sønn av Ragnvald Ribsskog, (som blant annet var ordfører i Stavanger), og barnebarn av Adolf Ribsskog, (som var tvilling, av min oldefar Johan Ribsskog, (så Bjørn Ribsskog var min mor, (Karen Ribsskog), sin tremenning)):

sønn av ragnvald ribsskog

https://no.wikipedia.org/wiki/Adolf_Ribsskog

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive