Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. juli 2016

Min fars stesønn Viggo sprer frykt, på dette bildet, (hvor han poserer, med et våpen)

halvbror viggo sprer frykt

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153133189522385&set=picfp.525627384.10153133189497385&type=3&theater

PS.

Det fikk nemlig jeg høre, av en overlege, (ved navn Johnsen), på Blakstad sinnsykehus, ifjor.

Nemlig at jeg 'spredde frykt', siden at jeg, (mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool), hadde publisert, et bilde, hvor jeg holdt, i en øks.

(Et bilde, (fra min blogg/Flickr-konto), som var et, av flere tusen, som jeg har publisert, av meg selv.

Og det bildet, skulle jeg bruke, for å illustrere, en blogg-artikkel/et blogg-tema, (om 'the castle doctrine'), som jeg skrev om, på den tida).

Så nå blir nok min stebror Viggo Snoghøj/Snowhill tvangsinnlagt og.

Siden at han driver, og sprer, fæl frykt, (mener jeg).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

castle doctrine wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Castle_doctrine

PS 3.

Og er det virkelig sånn, at man sprer frykt, hvis man poserer, med et våpen?

Det er ikke åpenbart, at det er sånn, (mener jeg).

Hvis folk ser, at en heimevernsmann, har kontroll i 'heimen' sin, og kan forsvare seg, osv.

Da sprer vel det heller trygghet, (enn frykt), skulle man vel tro.

Hvis man ikke er, for eksempel, en innbruddstyv, (eller en russer, (eller såkalt 'fi', som de ble kalt, da jeg var i militæret)), da.

Da blir man kanskje redd, for nordmenn, som kan forsvare seg.

(Hva vet jeg).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Og hvis det er sånn, at det var noe fælt, med de nevnte bildene.

Så ville vel de blitt slettet, av Flickr, (for eksempel).

Så dette viser, at vi faktisk har, en forvirret 'Sovjetstat', i Norge, (som tvangsinnlegger folk, i 'hytt og pine'), mener jeg.

Så her har vi et Norge, som ikke eier, hverken vett eller skam, (mener jeg).

(Siden at folk ikke våkner opp heller, (må jeg si, at det virker som)).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter