Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. august 2016

Enda mer fra Facebook

enda mer fra facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Athina Humblén har ikke kontakt på Facebook
  • Samtale startet 19. juli 2012
  • Erik Ribsskog
    19.07.2012 11:23
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg lurte på noe om Christell og faren min, som jeg har tenkt på.
    Under julemiddagen hos Haldis, på Bergeråsen, 1995, så stelte plutselig Christell seg bak faren min, og tok han på skuldrene, (mens Haldis og Jan var ute av rommet, og jeg og faren min var de eneste som satt ved middagsbordet der).
    Tror du at disse kan ha hatt et forhold?
    Kan det være sånn at Christell sine barn, (Ronja, osv.), er mine søsken?
    Litt rart hvis man har halvsøsken man ikke veit om, mener jeg.
    På forhånd takk for svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    14:23
    Erik Ribsskog

    Hei,
    beklager at det blir mange meldinger!
    Jeg har funnet ut, (ved å drive slektsforskning), at du er datter, (hvis jeg ikke tar helt feil), av Linda Humblen, som er halvsøster av Christell Humblen, som er datter av Haldis Humblen, som er samboer, med min far, Arne Mogan Olsen.
    Og jeg husker det, at på 80-tallet, så var det, et ungt par, i slekta til Haldis, som skulle låne 'min' vannseng, i leiligheten min, i Leirfaret, på Bergeråsen.
    Dette var høsten 1988, (mener jeg å huske), og jeg hadde bodd aleine, i denne leiligheten, siden jeg var ti år, (jeg flytta dit, fra Hellinga 7B, hvor jeg også bodde aleine, våren 1980).
    Så det var litt som et sjokk for meg, å få dette paret, inn i boligen 'min', (for min far var egentlig eier, men han sov ikke en natt der, tror jeg, han bodde nede hos Haldis).
    Og Haldis styra også og lagde mye mas, mens hu lagde mat der, (noe slags suppe), denne helgen.
    Enda hu veldig sjelden var på besøk, i Leirfaret.
    Det gikk år og dag mellom hver gang hu turte å vise trynet sitt der, (siden hu var som Olsen-slekten sin Yoko Ono liksom), for å si det sånn.
    Men jeg mistenker nå, at dette kan ha vært din mor Linda Humblen, som lånte vannsenga, og mitt 'hoved-soverom', da.
    Og hu, (som var der, med en kavaler), lagde høl, i vannsenga mi, (husker jeg).
    Jeg vet at hu var gift/samboer, med en Ronny, (har jeg sett i din morfar Oddbjørn Humblen sin dødsannonse).
    Men hva han Ronny het til etternavn, det stod det ikke.
    Men det var vel antagelig Linda og Ronny da, som lagde høl, i vannsenga mi, (hvis jeg skulle tippe).
    Prøver å finne ut av dette mysteriet, i våre dager, for jeg mistenker at de gjorde dette med vilje.
    Jeg ble så sjokkert og satt ut til slutt, at jeg ikke orka, å gå på jobb, (men ble istedet hjemme og lappa vannsenga).
    For det var også et rart selskap, den lørdagen.
    Haldis sin bror Rasmus Brekke og hans kone Aagot, var på besøk, fra Bergen.
    Og de var jeg i samme middagsselskap, i Gulskogen, (hvor Haldis sin sønn Jan bodde).
    Og da jeg kom inn på skole i Drammen, høsten 1988, så sa min far, at jeg kunne sove over i Gulskogen-eiendommen, (av og til), av en eller annen grunn.
    Men hvorfor jeg skulle være i middagsselskap der, det forstod jeg ikke.
    Så det er mye rart.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter