Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. august 2016

Mer fra Facebook

facebook ei som skriver om idar

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    02:18
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg ser du har bilde av hytta di i Holmsbu, på Facebook-siden din.
    Så jeg regner med at det var du som skrev om min grandonkel Idar Sandersen i Årbok for Hurum, fra 2006.
    Men du kaller min grandonkel for Idar Bergstø.
    Hva er grunnen til det, lurte jeg.
    For jeg ringte Idar, fra England, (hvor jeg bodde i mange år), og han sa da, at han het Sandersen, (selv om plassen og brødrene hans het Bergstø).
    Jeg har forresten jobbet hos Forsvarets Overkommando.
    Jeg ble dratt med av min stefar Arne Thomassen for å hjelpe med sjaue-jobbing der, høsten 1990, vel.
    (Enda jeg jobba på OBS Triaden).
    Så jeg ble shanghaiet, må jeg si, da jeg kom hjem fra jobb.
    (Jeg leide av min tidligere stefar og dem, på Furuset).
    Jeg prøver å få Drammen tingrett til å oppløse sameiet som Idar bor i, (som jeg eier en del av), for jeg er arbeidsledig, og trenger pengene, for å si det sånn.
    Men den saken, (og mange andre), går veldig trått.
    Det er som at det bare er kladdeføre, (som de sier).
    Så du får si fra, hvis du er interresert, i å kjøpe meg ut.
    Idar er jo gammel, og han har jo aldri flytta hjemmenfra, så det blir vanskelig, å prate med han, om dette.
    Jeg fikk halvparten av min fars del av Bergstø, men de andre har visst sagt at Idar skal få bo der livet ut.
    Det sa aldri jeg, men det går vel an å selge med den heftelsen, at Idar har rett til å bo der.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

PS 2.

idar kjent som bergstø

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter