Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. august 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook hb

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    16:11
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg har sett i Aftenpostens arkiv, at ei Tone Ribsskog har jobbet, som leder, for telefonsalg.
    Og jeg har sett i Bjørn Ribsskog sin slektsforskning at hu nå heter Tone Kristoffersen f. Feltstykket.
    Og jeg så på Facebook at du var i syden sammen med hennes datter Siri Therese Ribsskog.
    Så du er vel antagelig en niese, av Tone Kristoffersen f. Feltstykket da, (hvis jeg skulle tippe).
    Men jeg fant ikke henne på Facebook.
    Jeg har jobbet med telefonsalg for Norsk Idrettshjelp, (som ekstrajobb, ved siden at lederjobbing, i Rimi), på midten av 90-tallet.
    Og har en arbeidssak mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, (i Liverpool), fra 00-tallet.
    Hadde vært artig å fått noen råd/tips, fra en ekspert, innen telefonsalg.
    Du har kanskje en e-post-adresse, (for eksempel), til din tante(?), lurte jeg.
    Jeg er firemenning, (var det vel), med Siri Ribsskog og han som jobber på Highbury pub.
    Men disse svarer ikke, på Facebook.
    Jeg fikk noen Facebook-meldinger, fra deres halvsøster Jenny Ribsskog, (som nå er i politikken, i Sverige), da jeg bodde, i England.
    Bare tenkte jeg kunne prøve å sende en melding, siden at jeg driver, med den nevnte arbeidssaken, (fra et felt som heter produktaktivering, som er beslektet, med telefonsalg, ihvertfall).
    Håper at dette er i orden!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    16:25
    Erik Ribsskog
    Hei,
    beklager at det blir mange meldinger!
    Men din ektemann Henning er sønnen til Dag Ribsskog (min mors tremenning) og Tone Kristofferen Feltstykket.
    Og så kaller han seg Felstykket, (istedet for Ribsskog), av en eller annen grunn.
    Da er hu Jenny Ribsskog, (som jeg fikk Facebook-meldinger fra, da jeg bodde, i England, og som hadde en hårløs katt), halvsøstera til din ektemann, da.
    Håper det ble riktig nå.
    Da betyr vel ikke 'HB', i ditt Facebook-navn 'hjemmebrent', men det er sikkert noen pikenavn, da.
    Beklager igjen at det blir mange meldinger.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter