Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. august 2016

Mer fra Facebook

bjørn humblen første kone

PS.

Her er mer om dette:

Du og Alise Marion Thunes har ikke kontakt på Facebook
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    08:15
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg driver med litt slektsforskning.
    Og har funnet ut, at du har vært gift, med min stesøster Christell sin halvbror Bjørn Humblen, fra Vestlandet, (på 70/80-tallet).
    Jeg har skrevet Facebook-melding, til hans andre(?) kone Nadine Humblen, (på 00-tallet), men visste ikke, at han hadde hatt, enda ei kone.
    (Og nå for tida, så er han visst gift, med ei Mahlet, i Etiopia, har jeg sett, på Facebook).
    Det er kanskje litt feil, å si, at Christell, er min stesøster.
    For jeg bodde, for meg selv, (i Hellinga og Leirfaret), på 80-tallet, mens min far bodde, nede hos Haldis Humblen, (i Havnehagen), på Bergeråsen.
    Så Christell er min fars stedatter, i hans tredje familie.
    Men jeg var jo med, på noen ferie-reiser, med min far og Haldis.
    Og jeg har også vært hos dem, i en del, på en del julaftener, osv.
    Og Christell og jeg, var jo også nesten naboer, (og hadde felles omgangsvenner/lekekamerater).
    (Og vi ble også bedt om, (av Haldis og Arne), å være søsken, i 1980.
    Men det likte visst ikke Christell sin far, på Vestlandet.
    Så det er komplisert, for å si det sånn).
    Høsten 1988, (var det vel), så fikk jeg besøk, av et ungt par, i slekta til Haldis, i Leirfaret.
    Og de fikk låne, mitt største soverom, (egentlig mitt fars soverom, i 1981, (da jeg flytta, til Leirfaret), men han sov vel ikke en eneste natt, i Leirfaret, så jeg tok etterhvert over dette rommet, hvor det var vannseng, blant annet).
    Og disse lagde høl, i vannsenga mi, (må jeg vel si, at det var).
    Og jeg ble helt satt ut.
    For det minste soverommet, hadde Haldis satt en fryser inn på.
    Så varmovnen var blokkert, (mener jeg å huske).
    Og derfor, så hadde jeg hatt, en dårlig natt.
    Senga var ikke min vanlige vannseng, (senga var litt kort og vel), og jeg var frøsen, eller hva det heter.
    (Jeg følte noe slags gruff, da.
    Siden at jeg fikk en veldig kald natt, i en litt kort seng, iforhold til en varm natt, i en vannseng, som jeg vanligvis fikk).
    Og derfor, så orka jeg ikke, å dra, på jobb, (på CC Storkjøp), den dagen.
    For jeg var også litt satt ut av, at Haldis og faren min, hadde kokt en slags suppe, oppe hos meg, hele fredagskvelden, (må man vel si).
    (En suppe som stod og kokte, på lav varme, i mange timer, da.
    Noe sånt).
    Og Haldis var kanskje i Leirfaret, en gang annenhvert år, (eller noe sånt).
    Så jeg ble satt ut, av at hu plutselig var der, og romsterte og lagde mat, da.
    For å si det sånn.
    Og så lappa jeg heller vannsenga, istedet for å dra på jobb, for jeg følte meg ikke helt på topp da, for å si det sånn.
    Og det skulle også være middagsselskap, med noen jeg ikke kjente, i Gulskogen, den kvelden, (lørdagen).
    Og det var Aagot Wille og Rasmus Brekke vel, (Haldis sin bror), fra Bergen.
    Men var det du og Bjørn, som lånte vannsenga mi, (og lagde hull i den), høsten 1988, lurte jeg.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter