Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. august 2016

Mer fra Norge

I dag, så var jeg, på Coop Extra Pilestredet Park, for å handle mat.

Og rett etter at jeg gikk inn, i butikken.

Så ble jeg nesten løpt ned, av en ung mann, med hvit overdel.

Det kom ikke noen butikk-ansatte etter han.

Så dette var nok antagelig noe gateteater, (vil jeg nok tippe på).

Det var bare flaks, at jeg ikke ble løpt ned.

(For jeg stod og så, på noen varer, i en hylle).

Og hvis jeg hadde blitt truffet, (der jeg stod), så kunne jeg ha slått hue, i gulvet.

Så det var bare flaks, at jeg ikke strøyk med, (må jeg si).

Så dette må jeg si, at var, et slags mordforsøk.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Erik Ribsskog

PS.

På kvitteringen, fra Coop Extra Pilestredet Park.

Så står det, at klokka, var 19.51, da jeg betalte.

Så dette skjedde nok, rundt klokken 19.40, da.

(Noe sånt).

Og jeg så etter han ungdommen, for å se, hvor han løp.

Men da jeg tok et par steg, mot utgangen.

(For å se, hvor denne kriminelle personen, (må man vel kalle han), ble av).

Så ble jeg seende, rett på ei norsk kunde-dame, som 'svirra rundt', (i gangen der), må man vel si.

Så da gadd jeg ikke, å speide, etter han 'løper-en'.

For da ville kanskje hu kundedama ha sagt/trodd, at jeg så/stirra, på henne, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Før jeg var, på Coop Extra Pilestredet Park.

Så handla jeg også, noen dagligvarer, på Kiwi St. Olavs Plass.

Og der betalte jeg, klokka 19.37, (står det, på kvitteringa derfra).

Og så brukte jeg nok, cirka fem minutter, på å gå bort, til Coop Extra Pilestredet Park, da.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hvis jeg skulle tippe, så er kanskje problemet, at denne butikken, (Coop Extra Pilestredet Park), ligger for nærme Blitz-huset.

Så jeg får bare si: 'Riv Blitz'.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Etter å ha sovet litt.

Så tenker jeg mer, på dette.

Og jeg lurer på, om han 'løper-en', kan ha vært, på speed.

Siden at han klarte, å løpe, så raskt, (og uten å kræsje, med noen), inne på Coop Extra Pilestredet Park der.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter