Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 28. august 2016

Mer om Christell sin far

mer om oddbjørn humblen

PS.

Christell sine eldre halvbrødre Jan og Viggo Snoghøj, bodde visst, sammen med Haldis og Oddbjørn Humblen, på Madagaskar, (på 60-tallet), sånn som jeg har forstått det.

(Haldis ga meg, en gang, (på begynnelsen av 80-tallet), to sverd, (med butte ender og løse kolber), som vel hadde ligget, på loftet, i huset hennes, (i Havnehagen), sånn som jeg forstod det.

Og disse sverdene, skal visst Jan og Viggo ha fått, mens de bodde, på Madagaskar.

(Noe sånt).

Og disse sverdene forsvant, (sammen med brorparten av mine ting, må jeg si), i forbindelse med, at min far solgte og 'tømte' Leirfaret 4B, i mai 1989).

Men Christell ble ikke født, før i 1972.

Så hu ble født, i Drammen, (og ikke i Afrika), da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Det står også, at Oddbjørn Humblen jobbet, for Den norske Amerikalinjen, fra 1970 til 1974.

Så Christell, (som ble født, i 1972), var nok, i lange perioder, uten en far, under oppveksten.

Og min far, (Arne Mogan Olsen), flytta ned, til Haldis, våren 1980, (husker jeg).

(Min far, var i en lokal sykkelklubb, sammen med Haldis sin yngste sønn Jan Snoghøj.

Og Jan Snoghøj, var liksom, en slags 'Kirsten Giftekniv', (og koblet min far og Haldis sammen), da.

For å si det sånn).

Og da, (våren 1980), må vel Haldis, ha vært skilt, i en del år, (hvis jeg skulle tippe).

Så hvor godt Christell kjente, sin far, det veit jeg ikke.

Det kan kanskje, ha vært sånn, at Christell så på sin far, som en fremmed kar, som hu var litt redd for.

Hm.

Det var jo sånn, en gang, (på begynnelsen/midten av 80-tallet), som faren til Christell var, hos Solveig Rasmussen, (inne i Oslo).

At Christell bare satt, bak i bilen til faren min, helt stille, (må man vel si), sammen med meg.

(Som jeg har skrevet om, i en tidligere bloggpost).

Så Christell var kanskje litt redd, (eller noe i den duren), for sin far, da.

(Hva vet jeg).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter