Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. august 2016

Mer om min søster Pia

Nå fant jeg jo, (når jeg søkte, om min lillesøsters venninne Monica Lyngstad).

Noe om min lillesøster Pia, i Aftenposten.

Og det var at hu pleide, å sitte, i Botsparken, (ved Politihuset på Grønland vel).

(Istedet for å være, i Frognerparken, (for eksempel), hvor 'vanlige' folk går.

Må man vel si).

Så Pia er rimelig sær da, (må man vel si).

Og hu gjør også et poeng av, at det ikke er så mange 'trend-folk', i Botsparken.

Så min søster stigmatiserer 'englebarn'/'goyim', da.

(Noe sånt).

Så min lillesøster er fascist, (må man vel si).

Det er mulig at hu er nazist.

Og at den SU-plakaten, som hu hadde, på rommet sitt/vårt, (hos bestemor Ågot), da hu gikk, på videregående.

Var noe slags gateteater/spill.

Hm.

For jeg kjenner igjen, det om 'trend-folk'.

Blant annet, fra da Pia satt på med meg, til begravelsen, til vår grandonkel Gunnar Bergstø, i 2001.

Da henta jeg Pia, i Tromsøgata.

Og så kjørte jeg ved Rådhuset, (mens jeg prøvde å finne veien, til Drammen, vel).

Og da, så sa Pia, (mens ei tynnkledd dame, gikk foran bilen, i et gangfelt).

At klærna hadde blitt så små, 'i våre dager'.

Så Pia er nedlatende mot 'main-stream'/middelklasse-folk da, (kan det virke som).

Og min stesøster Christell var også sånn, at hu ikke likte 'englebarn', husker jeg, (fra oppveksten vår, på Bergeråsen).

Så det er mulig, at Christell og Pia, er nazister.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

trendfolk stigmatiseres

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/monica-lyngstad-er-min-sster-pia-sin_14.html

PS 2.

Og da jeg studerte IT, ved ingeniørhøyskolen, (HiO IU), fra 2002 til 2004.

Så var det noen, (som ofte satt på bakerste rad der), som sa om meg, (og som muligens var fargeblinde), at jeg alltid gikk, med samme skjorte, (enda jeg bytta skjorte/trøye, hver dag).

Så jeg ble altså skvisa, mellom noen 'fargeblinde idioter/nerder', på ingeniørhøyskolen og ei fascistisk/nazistisk søster, som ikke kunne fordra moteklær.

(Noe sånt)

Så jeg brukte nok, for mye tid/penger, på klær, (på 00-tallet).

Siden at det da, ble vanskelig, å finne klær, i klesbutikkene, (husker jeg, at jeg syntes).

(Og jeg hadde også, en yngre halvbror, (nemlig Axel), som hadde bodd, på Vestkanten, (Røa), og som var veldig opptatt, av klær, (og som blant annet gikk med sossete/snobbete Gant-klær, (som han hadde kjøpt, på salg, på Egertorget), fra han var, i midten, av tenårene, vel).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter