Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. september 2016

Christell sin halvbror Jan Christian Snoghøj, (som bodde noen år, på Madagaskar, som gutt), fylte 50 år, i 2012, (så han er 7-8 år eldre enn meg)

christell sin halvbror jan

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

PS.

Jan ble gift med Christell sin 'Rødgata/Gulskogen-venninne' Hege, på Geilo, sommeren 2000, (og han har også datteren Tiril, fra et tidligere forhold):

christell sin venninne

(Samme link som ovenfor).

PS 2.

Jeg var utvekslingselev, i Drammen, skoleåret 1988/89.

Og da sa min far til meg, (av en eller annen grunn).

(En gang, som jeg tilfeldigvis, var innom vannsengbutikken, til faren min og Haldis).

At jeg kunne sove noen netter, i deres Rødgata-eiendom.

(Som var et tidligere bedehus).

Og der bodde egentlig Haldis sin sønn Jan, (som er på bildet, øverst i bloggposten).

Men jeg ble liksom sendt, til Rødgata, (av min far), da.

Noen fredager, (før jeg skulle jobbe lørdagsvakt, på CC Storkjøp).

(Noe sånt).

Og den første gangen, som jeg tok bussen, til Rødgata.

(Etter at min far, vel hadde forklart for meg, hvilken buss, som jeg måtte ta).

Så møtte Christell meg, på holdeplassen, (husker jeg).

Og så viste hu meg, hvor jeg skulle sove og sånn, vel.

(Det var på en madrass, på gulvet, i stua.

Noe sånt).

Og så gikk Christell, bort for å besøke, sin venninne Hege, (som vel også bodde, i Rødgata).

Og dette var høsten 1988, (husker jeg).

Og Hege ble gift med Jan sommeren 2000, (på Geilo).

Men jeg hadde aldri hørt om hu Hege engang, før denne dagen.

Og jeg ble ikke invitert, bort til Hege, (av Christell).

Og høsten 1988, så gikk Christell, i første klasse, på allmenn, i Holmestrand.

(For hu hadde vel ikke gode nok karakterer, til å komme inn, i Sande.

Noe sånt).

Men hvordan Christell ble kjent med Hege.

Det veit jeg ikke.

Men det lå en slags videokiosk, i Rødgata, hvor ei som het Giske, (som gikk i markedsførings-delen av russeklassen min, på Gjerdes videregående, i Drammen), jobba.

(For på Gjerde, så spiste vi, i klasserommet.

Så man overhørte mye prating, da.

Og man kom kanskje, med kommentarer, hvis det var noe, som man liksom våknet av, da.

Noe sånt.

Så jeg visste, at hu Giske, jobba i den samme gata, (Rødgata), som jeg noen ganger overnatta i, dette skoleåret).

Så det var kanskje sånn, (en gang, skoleåret 1986/87, for eksempel). at Christell, (som på den her tida, fortsatt gikk, på Svelvik ungdomsskole, men var på besøk, hos sin eldre halvbror Jan), spurte Hege, (som kanskje var i kiosken, for å prøve å få kjøpt røyk, selv om hu vel også, (som Christell), var født, i 1972, og derfor ikke var gammel nok, til å kjøpe røyk, før et år eller to seinere), i den nevnte kiosken, om hu hadde sett, en ny film.

(Noe sånt).

Og så sa Hege, at den filmen har vi hjemme.

(Noe sånt).

Og så spurte Christell: 'Kan jeg få låne den filmen?'.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Hege Snoghøj, hadde visst pikenavnet Lund, (mener jeg, å ha lest, et sted).

Og Jans datter Tiril, trener visst kampsport, i samme klubb, som Eirik Lund, (som er storebroren, til min tidligere klassekamerat Ronald Lund, fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole).

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

tiril lund

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

PS 5.

Enda mer om dette:

mer om hege lund snoghøj

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/10/jeg-har-lurt-pa-hva-svigerinna-til.html

PS 6.

Hege Elisabeth Lund Snoghøj jobber visst nå som lærer, i Drammen, (etter å ha tidligere drevet, en gavebutikk-kjede):

lærer i drammen

https://www.facebook.com/profile.php?id=525070517

PS 7.

Her er mer om dette:

lund snoghøj gavebutikk

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter