Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. september 2016

Enda mer fra Facebook

geir hamnes facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Geir Hamnes har ingen forbindelser på Facebook
Managing Director/Owner for Artist & Event
Bosted: Oslo, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    01:00
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg fikk svar fra Rita Omvik, på Facebook, med råd om å kontakte deg, om noe jeg lurte på, fra 1993.
    Jeg var ferdig med førstegangstjenesten, (i infanteriet), sommeren 1993.
    Og min søster Pia, var hjemløs, på den tida.
    Og jeg lot henne flytte inn hos meg, på Ungbo.
    Og jeg jobbet også i butikk, og der er det mye, å gjøre, før jul.
    Så jeg rakk ikke å planlegge, hva jeg skulle gjøre, i jula.
    Men min søster Pia, sa plutselig, at jeg kunne være, hos min fars nye kone Haldis og dem, i Svelvik.
    Og der skulle også en av finalistene, fra Frøken Norge være, sa Pia.
    (Og jeg hadde ikke, noen andre invitasjoner, den jula, så det endte med, at jeg dro dit).
    Men da jeg dukka opp der, så sa min fars stedatter Christell at min fars stesønn Jan Snoghøj, hadde tulla, med hun miss-en.
    Sånn at hu ikke ville være med i juleselskapet likevel.
    Og da sa min fars nye kone Haldis Humblen, at hennes sønn Jan Snoghøj, alltid hadde så unge damer.
    (Han var vel da litt over 30).
    Så jeg har undret meg over, i 'alle år', hvilken miss, som dette var.
    Pia sa, at hu hadde kommet på fjerde plass, i Frøken Norge, (mener jeg å huske).
    Men det kan være, at Pia sa tredje plass eller femte plass og.
    Og jeg har drevet mye med slektsforskning, de siste årene.
    Og har funnet ut at ei i slekta til min stesøster Christell, (ei Tone Humblen), har vært modell.
    Men hu var bare elleve år gammel, i 1993, (fikk jeg det til å bli, ihvertfall).
    Så hu kan vel ikke ha klart, å juge på alderen, og lure deg, til å få være med.
    Det er vel en aldersgrense, i Frøken Norge, på 17-18 år, eller noe i den duren, må man vel tippe på.
    Så dette får jeg ikke til å stemme.
    Så jeg lurte på, om du hadde noen ide, om hvilken Frøken Norge-finalist, som dette kunne være snakk om.
    På forhånd takk for eventuell hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter